אישום: ביצע עבירות מין בילדות ונערות באינסטגרם ובדיסקורד

כתב האישום הוגש נגד גלעד כהן, בן ה-19 מר"ג, בשל שורת עבירות מין בקטינות ● הנאשם נעצר בתחילת החודש ובבקשת מעצר עד תום ההליכים צוין שמעשיו "בוצעו בזירה המקוונת, כשאין בינו לבין הקטינות כל היכרות מוקדמת"

הטריד מינית ילדות ונערות בדיסקורד ובאינסטגרם וניהל עימן שיח מיני בוטה. אילוסטרציה.

כתב אישום הוגש היום (ה') לבית משפט השלום בתל אביב כנגד גלעד כהן, בן 19 מרמת גן, בגין שורת עבירות מין שביצע בארבע ילדות ונערות בגילאי 12-14 שנים, באמצעות אינסטגרם ודיסקורד.

בכתב האישום, אותו הגישה עו"ד שרה גרין ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, עולה כי בין החודשים אוגוסט לדצמבר 2022, כהן התכתב עם הילדות והנערות ביישומונים דיסקורד ואינסטגרם וניהל עימן שיח מיני בוטה. "במהלך התכתבויותיו עם הקטינות", נטען, "כהן הפציר בהן שישלחו לו תמונות שלהן, ציין שהוא מגורה מהן מינית והפנה אליהן התייחסויות מיניות חוזרות, כשתיאר בפניהן מעשים מיניים שהיה רוצה לבצע בהן".

לפי האישום, כהן ביצע באחת מהילדות, בכמה הזדמנויות, מעשים מגונים, בכך ששלח לה תמונות של איבר מינו ואף חשף בפניה את איבר מינו בשיחות וידיאו שערכו, ואונן.

עוד נטען כי כהן התכתב עם נערה בת 13 בדיסקורד, "תיאר בפניה מעשים מיניים שברצונו לבצע בה… ביקש ממנה כי תיגע בעצמה במקומות שונים בגופה לבקשתו, על מנת שתענג את עצמה, וזאת לשם גירוי, סיפוק, או ביזוי מיני… כהן הציע לה הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ביודעו כי טרם מלאו לה 15 שנים. כך למשל, כשהנערה ציינה שהיא רעבה, כהן כתב לה 'בא לי להכין לך אוכל תמיד כשאת רעבה ואם אין לי מה לתת לך לאכול לדחוף לך **ן לפה'. היא השיבה בשלילה והביעה גועל מהצעתו. כהן שלח לה תמונה של עכבר מלקק ארטיק וכתב לה "בא לי שתלקקי לי את ה**ן כמו שהוא מלקק ארטיק". הוא שלח לה תמונות של איבר מינו, הפציר בה לשלוח אליו תמונות של גופה, על מנת לגרות אותו מינית, וציין בפניה כי הוא רוצה לקיים עימה יחסי מין.

כהן נעצר בתחילת החודש. בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה עו"ד גרין, היא ציינה את חומרת מעשיו, "שבוצעו בזירה המקוונת, כשאין בינו לבין הקטינות כל היכרות מוקדמת".

כתב האישום מייחס לכהן עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, הטרדה מינית וניסיון להטרדה מינית. החקירה בתיק נפתחה בעקבות דיווחים שהתקבלו במוקד 105 להגנה על קטינים במרחב המקוון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים