nsKnox הישראלית גייסה 17 מיליון דולר

nsKnox פועלת בתחום אימות חשבונות בנק והגנה על תשלומים בין חברות, וסך ההשקעות בה עד כה עומד על 35.6 מיליון דולר

אלון כהן, מייסד משותף, ולשעבר מנכ"ל ויו"ר סייברארק.

nsKnox הישראלית, הפועלת בתחום אימות חשבונות בנק והגנה על תשלומים בין חברות (B2B) השלימה סבב גיוס חדש בהיקף של 17 מיליון דולר. בכך עומד סך ההשקעות בחברה עד היום על 35.6 מיליון דולר.

בגיוס זה השתתפו שני משקיעים חדשים: קרן ההשקעות האמריקנית Link Ventures וזרוע ההשקעות של חברת הביטוח הראל. הם הצטרפו למשקיעים הקיימים, בהם M12 – קרן ההשקעות של מיקרוסופט, קרן ההשקעות ויולה ואלון כהן, מייסד ומנכ"ל החברה.

כהן היה מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. הוא אמר, כי "בתנאי השוק הנוכחיים, גיוס זה מהווה עדות אמיתית לחשיבות של מה שאנו עושים. יש דרישה גוברת לאימות חשבונות בנק. המשימה שלנו היא להגן על תשלומי B2B – יוצאים או נכנסים, מפני תוקפים חיצוניים, כמו גם ממקרי הונאה פנים-ארגוניים. הגדלנו את ההכנסה השנתית הצפויה ביותר מ-125%. המימון יאפשר לנו להמשיך ולפתח את הפלטפורמה שלנו לתאגידים ולהרחיב את השירותים שלנו לבנקים".

nsKnox מסייעת לארגונים לשלם לספקים ולקבל תשלומים מלקוחות עסקיים בלא חשש להונאה. היא פיתחה טכנולוגיות לאבטחת תשלומים יוצאים ונכנסים מפני הונאה, המזהות ומונעות התקפות על תשתיות פיננסיות, הנדסה חברתית, פריצה לדוא"ל עסקי (BEC), הונאות פנימיות ומתקפות הונאה מתמשכות אחרות.

ליסה דולן, מנהלת Link Ventures, אמרה, כי "שוק מניעת ההונאות העולמי התפתח מפתרונות לתשלומים בחשבוניות נייר, לעולם הדיגיטלי. הוא צמח באופן דרמטי בשנים האחרונות, במיוחד מאז פרוץ המגיפה. מצאנו ב- nsKnoxצוות אבטחת סייבר מנוסה שפיתח פטנט המסוגל לאשר את הבעלות האמיתית על כל חשבון בנק בעולם".

תומר גולדברג, מנהל ההשקעות הישירות בהראל, אמר כי "להשקעה שלנו יש פוטנציאל עבורנו ועבור לקוחותינו: שלושה מתוך ארבעה תאגידים גדולים נפגעו מהונאות בשנה האחרונה, ונתון זה צפוי לגדול בעתיד הקרוב. זה אתגר אמיתי המשפיע על חברות הן בהיבט הכספי והן בהיבט המוניטין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים