מה עומד להתחדש בקרוב בווטסאפ?

החברה האם של ווטסאפ, מטא, מתכוננת להוסיף לשירות ההודעות המיידיות שבבעלותה תכונות חדשות, כשאחדות מהן ייחודיות לאנדרואיד ול-iOS - אז למה לצפות?

מתחדשת בתכונות חדשות. ווטסאפ.

מטא ממשיכה להוסיף עוד תכונות לאפליקציית ההודעות המיידיות שלה ווטסאפ, ולפי הדיווחים בקרוב צפוי עדכון די מסיבי של האפליקציה, כולל תכונה אחת בלעדית שתהיה מיועדת למכשירים המבוססים על iOS של אפל.

התכונה החדשה שאמורה להופיע באפליקציה בגרסת ה-iPhone שלה, וכאמור באופן בלעדי, היא הוספת תווית לתכונת הצילום המובנית באפליקציה עצמה. תווית זו תאפשר בחירה מהירה בין מצב צילום תמונות סטילס לבין צילום וידיאו, כך שהמשתמשים יוכלו לצלם וידיאו מבלי להחזיק את האצבע על המסך – יותר נוח ויותר פרקטי.

בין התכונות שאמורות להשתלב באנדרואיד, ובהמשך גם ב-iOS ברוב המקרים, אפשר למצוא אפשרות חדשה והיא השארת סטטוס קולי. אפשרות זו כבר זמינה עבור חלק קטן מבוחני הבטא של ווטסאפ, ולא מדובר בהודעה קבועה, אלא כזו שתימחק לכל היותר לאחר 24 שעות, לפי הדיווח. בנוסף, ההודעות הללו יזכו להצפנה מקצה לקצה, והמשתמש יצטרך לקבוע עבור איזו קבוצה של משתמשים כל הודעה תהיה זמינה. השאר יראו את הודעת הסטטוס הטקסטואלית הרגילה.

כן בוחנים אנשי מטא שיפור של תהליך העברת היסטוריית השימוש ממכשיר ישן לחדש, בלי להשתמש בגוף ביניים, קרי – בלי צורך קודם כל לבצע גיבוי, נכון להיום לענן של גוגל. ההעברה לטלפון החדש תתבצע באמצעות סריקה של ברקוד ייעודי, שיופק בטלפון הישן. תכונה זו בינתיים כן אמורה להיות בלעדית לאנדרואיד.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן ס

    את הפונקציה של המצלמה יש לי כבר חודשיים זה אחלה דבר 👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽 מעניין אותי העיניין של המעבר מהמכשיר הישן לחדש,

  2. חנן דוידוביץ

    מעוניין לדעת וללמוד את כל החידושים

אירועים קרובים