בימים של משבר: מיי אינטרוויו גייסה 11 מיליון דולר

מיי אינטרוויו, שפיתחה תוכנה לראיונות וידיאו לגיוס מועמדים לעבודה, השלימה סבב גיוס A בתקופה שבה משקיעים לא מרבים לפתוח את הכיס ● עמליה ברקוט מצטרפת לחברה כמנכ"לית משותפת

מימין: בנג'מין גילמן ועמליה ברקוט, מנכ"לים משותפים במיי אינטרוויו.

בימים שבהם סבבי הגיוס פחות או יותר נעצרו, יש חברה אחת שבכל זאת ביצעה סבב שכזה: מיי אינטרוויו, שפיתחה תוכנה שמבצעת ראיונות וידיאו בצורה חכמה, הודיעה היום (ד') כי היא השלימה סבב גיוס A על סך של 11 מיליון דולר.

סבב הגיוס הובל על ידי המשקיעים הנוכחיים במיי אינטרוויו – הקרנות אלף ואנטרי קפיטל, יחד עם קרן ג'סלסון קפיטל, והצטרפו אליהם SeedIL Ventures, דיגיטל הורייזון ואושן אזול פרטנרס. הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את היצע המוצרים שלה, בהתאם לדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות לגיוס כוח אדם.

כחלק מסבב זה, מיי אינטרוויו מינתה את עמליה ברקוט כמנכ"לית משותפת, לצידו של אחד ממייסדי החברה, בנג'מין גילמן. ברקוט מצטרפת למיי אינטרוויו לאחר שהקימה בעבר את חברת התוכנה כשירות (SaaS) סנדין בלו.

בין הלקוחות: סבן אילבן, ה-"עולה החדשה" לישראל

מספר הלקוחות של מיי אינטרוויו עומד על מעל 10,000, בהם רשת סבן אילבן, שבשבוע שעבר פתחה את הסניף הראשון שלה בישראל. בחברה יודעים לספר שעד כה הושלמו באמצעות התוכנה שלה מעל שבעה מיליון תהליכי גיוס וראיונות. הפלטפורמה מאפשרת להתחבר למועמדים בצורה מותאמת אישית, באמצעות שימוש ביכולות חכמות, לרבות אוטומציה ובינה מלאכותית. במיי אינטרוויו טוענים ששימוש בתוכנה שלהם מביא לקיצור של עד 70% בזמן מחזור הגיוס. הפלטפורמה מציעה בנוסף אפשרות לשיתוף פעולה בצוותים, יכולות ניהול זרימת עבודה ודיווח, אבטחה ברמה הארגונית, ואינטגרציה עם אפליקציות משאבי אנוש קיימות ועם אפליקציות מעקב מסורתיות (ATS).

ממיי אינטרוויו נמסר ש-"הפיתוחים העתידיים של החברה יתמקדו בהעצמת המשיכה והמעורבות של המועמדים, באמצעות הפיכת חוויית המועמד לאנושית ועמוקה, ושינוי תהליך הגשת המועמדות כך שיהיה יותר אותנטי, מותאם אישית, ממותג ומותאם למובייל".

גילמן ציין כי "אנחנו רואים שינוי קיצוני בשוק בכל הנוגע לעובדים מדור ה-Z ומערכות היחסים שלהם עם מקום העבודה. בימים שבהם שיעורי השחיקה חסרי תקדים, ארגונים צריכים להתחבר לדור החדש של המועמדים באמצעות העלאת הרף בתחום מעורבות המועמד. במהלך השנתיים האחרונות חווינו מומנטום אדיר, והגיוס הנוכחי יעזור לנו להמשיך ולהציע לארגונים התמודדות עם המחסור חסר התקדים בכוח האדם, באמצעות חיפוש טוב יותר, מעורבות גבוהה יותר של המועמדים וגישה מותאמת אישית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים