"עולמות השכר ונוכחות העובדים מתמזגים"

כך לפי אילן טוקר, מנכ''ל משותף במלם תים ומנכ"ל מלם שכר ● לדבריו, המיזוג הזה הוא תוצאה של הקורונה - אבל לא רק

אילן טוקר, מנכ"ל משותף במלם תים ומנכ"ל מלם שכר.

"ענף ה-IT העולמי חווה משברים מאתגרים רבים בשנים האחרונות, ובראשם השינוי בדפוסי העבודה של מאות מיליוני עובדים בעולם והמחסור במקצועני IT. זאת, בצד ההבנה שההון האנושי הוא המשאב הקריטי בארגון. בה בעת, עולם משאבי האנוש בארגונים, שכולל שני רכיבי מפתח – השכר והנוכחות, חווה שינויים גדולים מאוד גם הוא – בגלל הקורונה, אבל לא רק. לכן, בארגונים רבים, נושאי השכר, הנוכחות וחלק מהפעילויות של משאבי האנוש עברו ועוברים מהמקום ה-'קלאסי' שלהם, באגף הכספים, לאגף משאבי האנוש", כך אמר אילן טוקר, מנכ"ל משותף במלם תים ומנכ"ל מלם שכר.

טוקר דיבר בפתחו של כנס הלקוחות השנתי של מלם שכר, שנערך היום (ב') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות כ-750 נציגים מלקוחות החברה. את הכנס הנחה אמן החושים עלם חן.

כמענה לאתגרים שצוינו לעיל, אמר טוקר, "מלם שכר נותנת פתרון מחשובי לכמה פונקציות ארגוניות: סמנכ"לי הכספים, חשבי השכר שתחתיהם, מנהלי משאבי האנוש והמנמ"רים ומנהלי ה-IT. בשל המיזוג המתחולל בעולמות השכר והנוכחות, אנחנו מציעים לארגונים פתרון אחוד ומוכלל לתחום".

כמה נתונים על מלם תים ומלם שכר

לדברי המנכ"ל המשותף, מחזורה השנתי של מלם תים עומד על יותר מ-2.5 מיליארד שקלים, היא מונה כ-5,000 עובדים ב-31 חברות בנות ויש לה כ-7,000 לקוחות. טוקר ציין כי "פתרונות מלם תים פרוסים בכל עולמות ה-IT: מחשוב ענן, הגנת סייבר, תשתיות, פיתוח מוצרים, תוכנה, דיגיטל, מובייל ושירותים מנוהלים". הוא הוסיף ש-"במהלך מגפת הקורונה לא קפאנו על השמרים וחשבנו ללא הרף כיצד להתחדש".

"מלם שכר", אמר, "מונה כ-450 עובדים והיא בעלת קצב צמיחה שנתי עקבי. מערכות השכר הן ליבת העיסוק שלה, והיא פועלת בעולם משאבי האנוש, שהפך לחשוב ביותר. החברה מציעה לתחום זה מערכות נוכחות, שכר, סליקה, פתרונות לחשבות שכר, סימולטור שכר ופרישה, וכן מערכת הצטרפות פנסיונית". טוקר הוסיף כי "תפיסת השירות שלנו גורסת שעלינו לתת מענה בדמות פתרון כולל, מקצה לקצה, לטובת ניהול ההון האנושי. על מנת להעניק ללקוחות הארגוניים שירות טוב יותר, פיצלנו את החברה לשני אגפים – ציבורי ועסקי".

לדבריו, "בעבר, מרבית הלקוחות שלנו היו מהמגזר הממשלתי. בשנים האחרונות השתנה התמהיל והוא כולל יותר לקוחות עסקיים, שהם מעט יותר ממחצית מהלקוחות שלנו. בסופו של דבר, אנחנו מפיקים מדי חודש יותר ממיליון תלושי שכר".

שותפות בסינריון מערכות

"ביולי האחרון", ציין טוקר, "נכנסנו כשותפים בסינריון מערכות (לשעבר לביא טיימטק), שמציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותים בעולמות הנוכחות והשכר. הזרמנו אליה הלוואת בעלים בהיקף של 48 מיליון שקלים וקיבלנו שליטה בחברה – 50.15% ממניותיה".

לדבריו "סינריון פועלת בישראל ובצפון אמריקה, ומציעה ללקוחותיה מערכות נוכחות, מערכת שכר לעסקים קטנים ובינוניים ומערכות בקרת כניסה. יש לה מאות לקוחות". הוא הוסיף כי "לסינריון יש יכולת גלובלית גבוהה, בזכות ריבוי השפות והתאמת המוצר לרגולציות במדינות השונות, וכן בזכות גמישות הממשקים לתוכנות אחרות. מדובר בעסקה מהותית עברונו, כי היא מעניקה לנו דריסת רגל ופוטנציאל צמיחה בצפון אמריקה. במסגרת זו, אנחנו שותפים של ADP, חברת השכר הגדולה בעולם".

טוקר ציין בנוסף ש-"הרכישה מאפשרת לנו את הרחבת סל השירותים הקיימים והרחבת הפעילות בישראל בתחום הנוכחות והשכר גם לחברות קטנות ובינוניות – מגזר שבו היינו פחות פעילים עד כה. בשל רכישת סינריון גדלנו בכ-100 עובדים, הוספנו מאות לקוחות והיקף ההכנסות שלנו יגדל השנה בכ-50 מיליון שקלים".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמוליק

    חבל מאוד, מלם שכר ודיגיטל זה שני עולמות נפרדים, המערכת מאוד מיושנת ולא עדכנית, חדשנות לא אצלם, גם לא אבטחת מידע, חבל שהם לא מעבירים את הממשק משתמש לממשק WEB, הם חייבים מהנדס UI\UX, חייבים להשתפר או להיכחד.

אירועים קרובים