אחרי שלעגה לאנבידיה: בעיות גם בכרטיס המסך החדש של AMD

כרטיס המסך המוביל בסדרה החדשה, Radeon RX 7900 XTX, סובל מבעיה של התחממות יתר ● עם זאת, התקנה שלו במצב אופקי במקום אנכי יכולה לעזור

ה-Radeon RX 7900 XTX של AMD.

אחרי שאנבידיה למדה שיש בעיות בכרטיסי המסך המובילים שלה, GeForce RTX 4090, עקב בעיות במחבר שגרמו להמסתו, היריבה הגדולה, AMD, ניצלה את המצב כדי ללעוג לה. כעת מתברר שההשקה של הסדרה החדשה שלה עצמה לא עברה בשלום.

כרטיס המסך המוביל בסדרה החדשה, Radeon RX 7900 XTX, סובל מבעיה של התחממות יתר – כך מתברר. הכרטיס, המבוסס על ארכיטקטורת ה-RDNA3 של החברה, לא מצליח להתמודד עם רמות החום שלו בגלל בעיות, לכאורה, בתא האידוי שמכסה את האזור של המעבד עצמו ושל חלק מרכיבי הזיכרון שמקיפים אותו.

לפי דיווחים ברשת, התקנה של הכרטיס במצב אופקי במקום אנכי, כפי שהדבר מבוצע ברוב המוחלט של מערכות המחשב השולחניות, יכולה לעזור. על פי ניסויים שבוצעו, הטמפרטורה במצב האופקי יכולה להיות נמוכה בעד 20 מעלות, אבל זה דורש מארז שמתאים לכך.

AMD פרסמה שהיא מודעת לבעיות ההתחממות בחלק מכרטיסי ה-Radeon RX 7900 XTX שלה, וציינה שיש כרטיסים מסדרה זו שעובדים כרגיל. אולם, עד עתה היא לא הצליחה לספק מענה ללקוחות שפנו אליה עם הבעיה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים