בשורה משמחת עבור משתמשי פנקס הרשימות של מיקרוסופט

צילום מסך שדלף חשף גרסה פנימית של פנקס רשימות עם כרטיסיות ● נראה שמיקרוסופט הוסיפה כרטיסיות לאפליקציית Notepad ב-Windows 11

בקרוב: כרטיסיות גם בפנקס הרשימות ב-Windows 11

מוקדם יותר השנה, מיקרוסופט סוף סוף הוסיפה כרטיסיות לסייר הקבצים ב-Windows 11, לאחר משוב ממשתמשים שביקשו זאת במשך שנים. התכונה מאפשרת למשתמשים לפתוח מספר תיקיות וספריות תחת חלון אחד, בדיוק כמו דפדפן האינטרנט שמאפשר למשתמשים לפתוח מספר דפי אינטרנט תחת חלון אחד.

כעת, כשלסייר הקבצים יש כרטיסיות, נראה שמיקרוסופט להוטה להוסיף את התכונה לאפליקציית Notepad ב-Windows 11. צילום מסך של גרסה פנימית של Notepad פורסם באינטרנט, וחשף ממשק כרטיסיות חדש בתוך האפליקציה. צילום המסך זוהה בציוץ של עובד מיקרוסופט, שכבר נמחק, שהזכיר את תכונת הכרטיסיות כחדשה. צילום המסך מציג גרסה של פנקס רשימות עם אזהרה סודית בחלק העליון, שלשונה "אל תדון בתכונות או תצלם צילומי מסך".

בדיוק כמו כרטיסיות בסייר הקבצים (וברוב האפליקציות האחרות עם כרטיסיות), הכרטיסיות עצמן מופיעות בחלק העליון של האפליקציה ומאפשרות למשתמש לפתוח מספר קובצי txt באותו חלון.

סביר להניח, שזה אומר שתכונה חדשה זו באפליקציית פנקס הרשימות תושק רשמית בחודשים הקרובים, אולי לצד עדכון ה-Windows 11 Moment הקרוב.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כזה מיותר.. כולם היום משתמשים כבר החלופות אחרות

    יש את notpad++ ויש את visual studio ועוד הרבה עורכי טקסט טובים יותר

  2. יס! יס! יס!

    איך הייתי צריך את זה בסוף שנות התשעים. אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם...

אירועים קרובים