למרות גלי הפיטורים – אלעד מערכות מגייסת 200 עובדים

החברה מרחיבה את פעילותה ומגייסת משרות חדשות בתפקידי פיתוח, יישום וניהול פרויקטים וניתוח מערכות בעולמות הדטה, ה-CRM והדיגיטל

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות.

למרות תקופת המשבר ועל רקע גלי פיטורים במשק ובענף ההיי-טק – חברת התוכנה אלעד מערכות הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה ומגייסת 200 משרות חדשות בתפקידי פיתוח, יישום וניהול פרויקטים וניתוח מערכות בעולמות הדטה, ה-CRM והדיגיטל.

החברה מסרה, כי נתוניה מעלים, שכמות המשרות בשוק פחתה, ומועמדים נענים לכל משרה פתוחה מהר יותר – החברה מצאה עלייה של 8% בכמות הגשת קו״ח למשרות, ועלייה של 11% ברמת ההיענות של מועמדים להצעות עבודה. כתוצאה מכך, אי הוודאות והמיתון הנוכחי מביאים לכך שרבים מהעובדים נותרים במקום עבודתם ולא ממהרים לעזוב. לכן ניכרת ירידה של 18% ברמת תחלופת העובדים.

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות, מסר, כי "יציבות תעסוקתית חשובה לתחושת הביטחון והוודאות של העובדים, ומאפשרת להם להפנות משאביהם לפיתוח חידושים טכנולוגיים. לכן דווקא בתקופה זו אנחנו מגייסים מאות תקנים חדשים ומציעים ודאות תעסוקתית לצד אתגר טכנולוגי. החברה רואה בעובדים כוח משמעותי המסייע לצמיחתה, ולכן רואה חשיבות רבה בהשקעה ברווחת העובד, תוך הקפדה על שקיפות וחיבור העובדים לארגון על מנת לספק להם את היציבות שהם זקוקים לה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים