לעבור מהענן ל-"קרקע" ובחזרה מבלי להרגיש

"ארגונים נדרשים לחוויה 'כמו' עננית, עם ניוד עומסים ואפליקציות מהדטה סנטר לענן הציבורי ובין סביבות העננים הציבוריים - בצורה שקופה, אחידה ופשוטה לשימוש", אמר ירון כהן, מנהל הנדסה אזורי בנוטניקס

ירון כהן, מנהל הנדסה אזורי בנוטניקס.

"הענן הציבורי מסתמן כהשקעה מכרעת לעסקים: לקוחות ארגוניים רבים נדרשים לתפעל ולנהל עומסי עבודה בסביבות ענן ציבוריות וגם פרטיות. ארגונים נדרשים לחוויה 'כמו' עננית, עם ניוד עומסי עבודה ואפליקציות ארגוניות מהדטה סנטר הפרטי לענן הציבורי ובין סביבות העננים הציבוריים – בצורה שקופה, אחידה ופשוטה לשימוש", כך אמר ירון כהן, מנהל הנדסה אזורי בנוטניקס.

כהן דיבר בכנס Cloud Day ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הוא חלק מסדרת אירועים דומים שנערכים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. האירוע התקיים היום (ג') באולם האירועים קמילו בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 נציגים של לקוחות נוטניקס ושותפיה העסקיים.

הדובר ציין כי "מנמ"רים ומנהלי תשתיות נדרשים להתמודד מול שלושה אתגרים בו זמנית: ההאצה לכיוון הענן, לרבות לענן ההיברידי, המעבר לעבודה היברידית, שמן הסתם משלבת בתוכה עבודה מרחוק, כחלק מהעבודה בעידן הפוסט-קורונה, והצורך להציג התייעלות וחיסכון".

לדברי כהן, "אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים לתפעל עומסי עבודה היברידיים, ולעשות זאת באופן חלק על פני עננים פרטיים – בסביבות הקלאוד הציבוריות. זאת, בלי צורך לתכנן מחדש את ארכיטקטורת היישומים שלהם. כך, ארגונים מקבלים יכולת לתפעול IT פשוט ועקבי בעננים, ולאימוץ של ענן היברידי בתוך שעות. בדרך זו אנחנו מסייעים לארגונים לצמצם את ההוצאות על עלות הבעלות הכוללת (TCO), בהשוואה לצריכת פתרונות אחרים בענן". הוא אמר כי "היכולת שלנו לספק לארגונים עבודה בסביבות מרובות עננים והיברידיות מתבססת על יכולות ניהול עקבי לתשתית של עסקים בענן, עם הפחתה של זמן התגובה ברשת והגדלת היעילות בהוצאות".

כהן הוסיף ש-"אנחנו רואים פה הזדמנות עסקית עבורנו, כי אנחנו מציעים לארגונים להחליף את תשתיות המורשת (לגאסי) שלהם לטובת HCI, בעולמות ה-VDI והאפליקציות העסקיות שבליבת תשתיות ה-IT".

כמה נתונים על נוטניקס

"נוטניקס היא חברה שמונה 22,600 לקוחות ארגוניים, וקצב הגידול שלה בתחום עומד על 12% בשנה", אמר הדובר. "במדד שביעות הרצון של שירות הלקוחות, המשתרע מ-100- ועד 100+, הציון הממוצע בתעשייה עומד על 43, בעוד שאנחנו זוכים לציון גבוה מ-90, מזה שבע שנים ברציפות. בהיבט המחזור החוזר השנתי (ARR) אנחנו גדלים מדי שנה ב-37%. נתון זה משקף את הנאמנות ושביעות הרצון של הלקוחות החוזרים".

לסיכום אמר כהן כי "הפתרון של נוטניקס נותן לארגונים כמה יתרונות: מהירות, פשטות, חוסן ושרידות, יכולת להגר לענן בלי לכתוב שורות קוד, שקיפות וניידות ברישוי ובאפליקציות – וכל זה ללא 'נעילה' אצל ספקית ענן אחת. כך, ארגונים יכולים לבצע הטמעה מהירה ופשוטה, ללא כאבי ראש ובלי צווארי בקבוק, עם יכולת הגנה על המידע לצד שחזור במהירות ויכולת בחירה. זה נותן להם פלטפורמה אחת שמטפלת בכל האפליקציות ובכל מקום. ככה מתקבלת חוויית ענן מלאה".

יצוין כי בכנס הוצגו גם פתרונות של השותפים העסקיים של נוטניקס – רד האט, וים ו-HPE.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים