"כל חברה רוצה לדעת יותר מהר מה קורה עם היישום שלה"

"יש תחומים שהחברות בהם רגישות לכך אף יותר ואצלן, הפרעה לשירות, אפילו של דקה, עלולה להסב נזק כספי", כך אמר אריאל אסרף, מייסד-משותף ומנכ"ל קורלוג'יקס

אריאל אסרף, מייסד משותף ומנכ"ל קורלוג'יקס.

"לקוחות מצפים לקבל בכל יישום את החוויה המהירה – בצורה מלאה וללא הפרעות. כיום, כל חברה רוצה לדעת יותר מהר מה קורה עם היישום שלה. יש תחומים שהחברות בהם רגישות לכך אף יותר, כמו חברות פינטק, גיימינג וסטרימינג. אצל חברות בתחומים אלה, הפרעה לשירות, אפילו של דקה, עלולה להסב נזק כספי", כך אמר אריאל אסרף, מייסד משותף ומנכ"ל קורלוג'יקס.

אסרף התראין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס re:Invent של AWS, שנערך באחרונה בלאס וגאס, בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם. הוא אמר כי "תחום המידע התפעולי הולך וצובר תאוצה בארגונים, ואנחנו מנסים לשנות אותו עם פתרון שמנתח את המידע לפני שהוא שומר אותו, וכך מצליח לספק התראות מהירות יותר על תקלות ובעיות, וגם לחסוך בעלויות שמירת המידע, שיכולות להיות משמעותיות".

קורלוג'יקס, שהפתרון שלה הוא פלטפורמה לניתוח וניהול מידע, הוקמה על ידי ליאור רדלוס, מדען מוח, בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן, שמתמחה בלימוד מכונה וניתוח טקסט; אסרף, יוצא 8200, שעבד בעברו ב-ורינט; וגיא קרופ, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל מארג החדשנות ב-ורינט ישראל. ביוני השנה התקדמה החברה בדרכה להיות חד קרן, כאשר גייסה 142 מיליון דולר. סך הגיוסים שלה עד כה עומד על 238 מיליון דולר. קורלוג'יקס מונה כ-200 עובדים במרכזי הפיתוח שלה בתל אביב ובלונדון, ובמשרדיה בסן פרנסיסקו ובמומביי. הפלטפורמה שלה , מספקת תובנות בזמן אמת וניתוח מגמות עבור מידע ממגוון סוגים, ללא תלות באחסון.

תמונת מצב מלאה של המערכות ופתרון תקלות מהיר

"מבחינת התראות", ציין אסרף, "הפתרון שלנו מסוגל להגיע לזמן תגובה קצר משמעותית, ההתראות שלנו נשלחות בתוך 10-15 שניות לעומת 2-3 דקות בפתרונות אחרים. מבחינת אחסון, אנחנו חוסכים ללקוחות עלויות גדולות, כיוון שאנחנו שומרים רק את המידע הרלוונטי – ולא את כולו".

הוא הוסיף כי "בשנה האחרונה הרחבנו את ההיצע שלנו ואנחנו מציעים מוצרים נוספים בעולמות אבטחת המידע וביצועים, כך שארגונים יכולים לקבל תמונת מצב מלאה של כל המערכות ולפתור תקלות מהר יותר".

אסרף אמר ש-"נכנסנו לעולם האבטחה בגלל שיחות עם הלקוחות שלנו. הבנו שהשימוש במערכות שונות עלול לעתים לעכב את הצוותים מלפתור בעיה. נניח שיש התראה ממערכת האבטחה על ניסיון חדירה, צוותי הפיתוח עובדים על מערכת אחרת ועד שהמידע משותף ביניהם מתבזבז לפעמים זמן יקר. כשכל הצוותים עובדים על אותה מערכת ומתייחסים בצורה אחידה לנתונים – אפשר להגיע לפתרונות מהר יותר ולמנוע הפרעות בשירות".

"בסופו של דבר", הוסיף, "עולם האבטחה הוא בעיה של נתונים, והפלטפורמה שלנו יודעת לפתור בעיות דטה בצורה אפקטיבית. בעזרת המערכת שלנו ניתן לראות את המידע האופרטיבי ממערכות הענן, וגם לקבל תמונת מצב על רמת האבטחה בענן וההלימה לתקנות אבטחה ופרטיות".

עוד ציין אסרף כי "כנס re:Invent היה מקום מצוין לפגוש את הלקוחות שלנו ולהניע תהליכי מכירה עם לקוחות חדשים. השתתפנו בכנס ויחד עם לקוח שלנו, נוטניקס, הצגנו את תהליך המעבר שלהם לפלטפורמה שלנו מפתרון מתחרה, ואיך הם שיפרו ביצועים וחסכו בעלויות כתוצאה מהמהלך. אנחנו גם חברים ברשת השותפים של AWS, ששמה APN (ר"ת AWS Partner Network), ונמצאים במרקטפלייס שלה, כך שלקוחות יכולים לקבל את השירות שלנו בקלות דרך החשבון שלהם ב-AWS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים