מטריקס תייצג את חברת קלאודפלייר בישראל

הפצת פלטפורמת אבטחת המידע והתקשורת בעלת הרשת הפרטית הגדולה בעולם תתבצע על ידי מטריקס מוצרי תוכנה ● קלאודפלייר שמה לה כמטרה להיות פלטפורמת הענן הרביעית בגודלה

מימין לשמאל: אמיר הראל, סגן מנהל, מטריקס מוצרי תוכנה; מקסים מטסקול, דירקטור מכירות EMEA ב-קלאודפלייר; וגיא בן צבי, מנהל מכירות אזור ישראל ב-קלאודפלייר.

מטריקס מוצרי תוכנה חתמה על הסכם ייצוג בישראל עם קלאודפלייר (Cloudflare) – החברה אשר מאחורי פלטפורמת אבטחת המידע והתקשורת בעלת הרשת הפרטית הגדולה בעולם.

קלאודפלייר שמה לה כמטרה להיות פלטפורמת הענן הרביעית בגודלה (אחרי גוגל, מיקרוסופט ואמזון), ולהציע שירותי אבטחת מידע ותקשורת אגנוסטיים, שמאיצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית במציאות החדשה של ריבוי עננים.

כבר כיום מסוגלת קלאודפלייר לחזות ולנתב למעלה מ-20% מתעבורת האינטרנט, כשהיא מנגישה למעלה מ-27 מיליון שירותי ואתרי אינטרנט על גבי אותה רשת, הכוללת למעלה מ-400 נקודות נוכחות (PoP's) ברחבי העולם, כאשר שלוש מהן נמצאות היום בישראל. 

קלאודפלייר היא חברה אמריקנית שהתחילה משירותי רשת אספקת תוכן CDN – Content Delivery) Network) ולאורך השנים פיתחה פתרונות רחבים ורבים לצרכיה על גבי הרשת הזו, זאת על מנת שלא תצטרך לרכוש אותם מיצרנים אחרים, אשר מבחינה מסורתית חייבו אותה לפעול על פי תפישת העולם הישן, הבנויה על טכנולוגיות שאינן Cloud Native. היום קלאודפלייר היא פלטפורמת ענן מתקדמת, שכל השירותים בה מונגשים בצורה אינטגרטיבית באותה שפת משתמש ומונגשים לאוטומציה באמצעות גישת API First.

קלאודפלייר היום למעשה מציעה קונסולידציה וטרנספורמציה במגוון רחב של תחומים – מהגנה על אתרי אינטרנט דרך חיבור בין סניפים, פתרונות בעולם ה-Zero trust, וכן היא משמשת כפלטפורמת פיתוח edge והיום גם נכנסת בעוצמה לעולם מודיעין הסייבר.

"השותפות בינינו תביא לגדילה והצלחה הדדית בשוק המקומי"

מטרת שיתוף הפעולה עם מטריקס היא להגדיל את הנוכחות של פתרונות קלאודפלייר בכל הסקטורים בשוק המקומי וליצור שיתופי פעולה חדשים באזור.

אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הוסיף כי "השותפות החדשה שלנו עם קלאודפלייר, ובחירתם בנו לייצגם, מדגימה שוב שמטריקס היא החברה המובילה בישראל בייצוג מוצרי תוכנה. מדובר במוצר מוביל, שיכול לספק ערך מוסף ללקוחות החברה הקיימים ולאלו שעתידים להצטרף. המטרה שלנו היא הגדלת ההיצע של מטריקס בעולמות הענן בשוק המקומי, והפתרונות של קלאודפלייר יאפשרו לנו לספק סל שירותים מקיף ומגוון יותר ללקוחותינו".

גיא בן צבי, מנהל מכירות אזור ישראל של חברת קלאודפלייר, אמר כי "מטריקס הינה חברה וותיקה, בעלת ניסיון עשיר בשיווק והטמעת פתרונות תוכנה, שהוכיחה את עצמה בשטח ומייצגת חברות רבות נוספות בהצלחה, ולכן הבחירה בה כשותפה שלנו וכמי שתייצג אותנו בישראל הינה בחירה טבעית. אין לנו ספק שהשותפות בינינו תביא לגדילה והצלחה הדדית בשוק המקומי ולקידום חיבורים בטוחים ויעילים של עובדים לארגונים בהם הם עובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים