מנכ"ל נטפליקס על מאסק: "האדם הכי אמיץ ויצירתי בכדור הארץ"

ריד הייסטינגס, המנכ"ל השותף של פלטפורמת הסטרימינג המצליחה המשיך וטען: "הוא מנסה לעזור לעולם" ועשה זאת במהלך פאנל רחב היקף בכנס DealBook של הניו יורק טיימס לדבריו, "מה שהוא עשה במספר תחומים - פנומנלי"

מעריץ את אילון מאסק, הבעלים החדש של טוויטר? המייסד והמנכ"ל המשותף של נטפליקס, ריד הייסטינגס. עיבוד ממוחשב.

אילון מאסק שיותר ויותר אנשים בעולם, כך מסתמן, מעריכים פחות ופחות מאז שהשתלט על טוויטר, אותה רכש בשלהי אוקטובר ב-44 מיליארד דולר – קיבל אתמול (ד') רוח גבית מפתיעה מבכיר טכנולוגי, ואף זכה בשבחים רבים כולל הקביעה כי "מה שהוא עשה במספר תחומים – פנומנלי", וזאת במסגרת שיחה בכנס DealBook של הניו יורק טיימס.

מי ששפך על יזם הטק הדומיננטי את התשבוחות היה המייסד והמנכ"ל המשותף של נטפליקס, ריד הייסטינגס.

הייסטינס דיבר על מאסק במהלך המפגש בכנס. הוא הצהיר אודות מאסק כי אמנם "הסגנון שלו שונה", אך הוסיף: "אני מנסה להיות כזה מנהיג יציב ומכובד כאן למעלה, והוא פשוט שם בחוץ", מה שגרם לקהל לצחוק גדול.

הייסטינגס המשיך ואמר: "אני משוכנע ב-100% שהוא מנסה לעזור לעולם בכל המאמצים שלו", וזאת לדבריו משום שמאסק באמת מאמין בחופש הביטוי ובתפקידו של החופש הזה בדמוקרטיה.

"זה לא איך שאני הייתי עושה את זה, אבל אני מכבד זאת מאוד", הבהיר מייסד פלטפורמת הסטרימינג המצליחה. "אני נדהם שאנשים כל כך קטנוניים וביקורתיים. כן, סליחה – סימן ה-וי הכחול. הוא עושה בלגן בכמה דברים", אמר הייסטינגס אך עם זאת הציע: "תנו לבחור פסק זמן. הוא פשוט בזבז את כל הכסף הזה כדי לנסות לשפר בהרבה את הדמוקרטיה והחברה, שתהיה לו פלטפורמה פתוחה יותר, ואני אוהד את האג'נדה הזאת".

מליץ היושר החדש של מנכ"ל טסלה, נוירלינק, SpaceX וחברות חדשנות טכנולוגיות נוספות אף הרהיב וקבע כי מאסק הוא "האדם האמיץ והיצירתי ביותר על פני כדור הארץ".

מוכן לתת למאסק צ'אנס. מארק צוקרברג ביום שינוי שם החברה למטא.

מוכן לתת למאסק צ'אנס. מארק צוקרברג ביום שינוי שם החברה למטא. צילום: לכידת מסך מתוך אירוע השקת השם החדש של החברה

גם צוקרברג פירגן, יחסית

באירוע שנערך אתמול ראיין העיתונאי אנדרו רוס סורקין מספר דמויות בולטות בעולם הטק, בין השאר את  מייסד ומנכ"ל מטא, את אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון, את סם בנקמן-פריד מבורסת FXT הקורסת, ועוד רבים אחרים.

כחלק מהאירוע התייחס גם צוקרברג לסוגיית מאסק ואמר כי הוא מעוניין לראות כיצד יסתדר ניהול התוכן שמנהיג הבוס החדש בטוויטר. צוקרברג טען שדווקא טוב לפלטפורמות לנקוט בגישות שונות.

"אתה יכול להסכים או לא להסכים עם מה אילון עושה, או איך שהוא עושה את זה, אבל אני כן חושב שזה הולך להיות מאוד מעניין לראות איך זה יתפתח", הבהיר מנכ"ל החברה האם של פייסבוק, ווטסאפ, אינסטגרם וחברות אחרות את תפישתו. "אני מנחש שלא הכל יעבוד, אבל אני חושב שחלק מהדברים עשויים לעבוד", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים