שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל בעבר, מונה למנכ"ל המאור הגדול

קוארטלר כיהן גם כמנכ"ל משותף של Dell EMC, וכעת יכהן כמנכ"ל חברת האנרגיה המתחדשת, המאור הגדול, ויהיה אמון על כלל הפעילות הגלובלית שלה, כולל בישראל

שלומי קוארטלר, מנכ"ל חברת המאור הגדול.

שלומי קוארטלר, אשר שימש בעבר כמנכ"ל דל ישראל, ובהמשך כמנכ"ל משותף של Dell EMC, מונה לאחרונה למנכ"ל חברת המאור הגדול (The Greater Light). לאחר פרישתו מ-דל יצא קוארטלר ליזמות עסקית פרטית, והוא מכהן כדירקטור במספר חברות. בתפקידו החדש יהיה קוארטלר אחראי על הפעילות הגלובלית של המאור הגדול, כולל פעילותה בישראל.

לגבי מינויו של  שלומי קוארטלר כמנכ"ל החברה אמר הדר גולדמן, בעל השליטה בחברה, כי: "אנו מברכים על הצטרפותו של שלומי לחברת המאור הגדול, ובטוחים שהניסיון שהוא מביא עימו יצעיד את החברה קדימה לעבר מימוש החזון והיעדים העסקיים לשנים הקרובות".

קוארטלר התייחס למינויו ואמר: "אני נרגש להצטרף להדר וצוות המאור הגדול. יחד נביא לצמיחה, הן בייצור חשמל נקי בחוות סולאריות בארצנו שטופת השמש, והן בחו"ל. מבחינתנו, השמיים הם הגבול".

המאור הגדול היא חברת אנרגיה מתחדשת גלובלית, הנמצאת כאמור בשליטת איש העסקים גולדמן, אשר בין משקיעיה נמנית קבוצת BRM. חברי הדירקטוריון של הקבוצה כוללים את גולדמן, אריה נחמיאס, ה-CFO, קבוצת BRM, נדב פרס ורועי שדה, הבעלים ומנכ"ל קבוצת RST העולמית, המספקת שירותי תחזוקה, ניטור ובקרה של מתקנים סולאריים ברחבי העולם.

לחברת המאור הגדול אחזקה מהותית ושותפות אסטרטגית עם חברת סולארוויו (SolarView), שפיתחה פלטפורמת הפעלה למערכות לאנרגיה מתחדשת, המאפשרת ניהול מרכזי של כלל הנכסים בזמן אמת, בקלות ומכל מקום בעולם, תוך שימוש בביג דטה ואנליזה חכמה למיקסום תפוקות הנכסים. החברה החלה את פעילותה בתחילת השנה הנוכחית וכבר מוטמעת בכ-3,000 נכסים בארץ ובארה"ב.

שותפות זו מקנה לחברת "המאור הגדול" יתרון משמעותי במתן סל פתרונות בשוק הסולארי הגלובלי. הקבוצה פועלת בישראל ובחו"ל, תוך התמקדות בשוק האנרגיה האמריקני. בארה"ב פועלת הקבוצה באמצעות שותפויות עם גורמים מובילים בתחום האנרגיה המתחדשת ובהם טסלה, Current EnergyMHG, פלנקטון, אומנידיאן, וכן בשיתופי פעולה עם גורמי מימון מהמובילים בארה"ב בתחום האנרגיה המתחדשת. לקבוצה פרויקטים מניבים במדינת ורמונט בארה"ב, ובמספר אתרים במדינת קליפורניה, בה היא שוקדת בימים אלה על רכישתם והקמתם של מתקנים נוספים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים