חוקרים: נתוני השימוש במכשירי אפל אינם אנונימיים כפי שהחברה גורסת

שני חוקרים המכנים עצמם Mysk, צייצו את ממצאיהם בטוויטר ● כהתחלה טענו שה-App Store ממשיכה לשלוח מידע אנליטי מפורט חזרה לשרתי אפל גם כשהמשתמשים בוחרים לבטל אפשרות זו, ואז דיווחו על עוד בעיות פרטיות

בקרוב בתוספת צ'טבוט AI ג'נרטיבית? iPhone.

אחד המשפטים הכלולים במדיניות הפרטיות של חברת אפל (Apple) טוען בתוקף כי החברה מתאימה את הנתונים שהיא אוספת ממכשירי המשתמשים לצורך שימוש באנליטיקות הפנימיות שלה, שמטרתן ללמוד את ההרגלים העיקריים של המשתמשים לצרכים פנימיים שונים. "אף אחד מהנתונים הנאספים לא יכול לזהות אתכם באופן אישי", הצהירה אפל בפירוט זה.

אך הטענה הזו שלה מאותגרת כעת בידי שני חוקרים, אחד מגרמניה ואחד מקנדה, שמכונים ביחד Mysk. בכמה ציוצים מחוברים בטוויטר השניים טוענים שהטענה הזו אינה נכונה, או לפחות אינה מדויקת.

השניים מכנים את עצמם "חוקרי אבטחה וקוד", ולאחרונה הם חשפו שחנות האפליקציות של אפל ממשיכה לשלוח מידע אנליטי מפורט חזרה לשרתים של אפל, גם כשהמשתמשים בוחרים לבטל את האפשרות הזו.

כעת הם מוסיפים חשיפה לפיה אפל משתמשת בנתון בשם DSID כדי לזהות באופן ייחודי חשבונות של משתמשים באפל. הם טוענים כי משתנה הזיהוי הזה מקושר לשם, דואר אלקטרוני וכל פרט מידע אחד בשירות ה-iCloud של אפל ואף העלו צילומי מסך שמוכיחים את ההקשרים הללו – ולדידם מראים כי אפל יכולה לזהות כל פעולה של כל משתמש בכל עת, וכל דבר שהוא עושה בחשבון שלה.

עם זאת לא ברור בדיוק מה אפל עושה עם המידע הזה, והחברה בינתיים עוד לא סיפקה מענה לממצא המסוים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים