מאיה בכר גלעד מונתה למנמ"רית פלאפון, יס ובזק בינלאומי

בכר גלעד חוזרת לקבוצת בזק, לאחר שעבדה בעבר בפלאפון ועזבה אותה לטובת הקמת חברת ייעוץ ● היא מונתה לתפקיד במקום רונן הורוביץ, שהודיע על פרישתו - כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים

מאיה בכר גלעד, סמנכ"לית מערכות המידע החדשה של פלאפון, יס ובזק בינלאומי.

קבוצת בזק מינתה את מאיה בכר גלעד לסמנכ"לית מערכות המידע של החברות הבנות פלאפון, יס ובזק בינלאומי – כך הודיעה הקבוצה היום (ב'). זאת, לאחר שהמנמ"ר היוצא, רונן הורוביץ, הודיע באחרונה על החלטתו לסיים את עבודתו בחברות הללו – כפי שפורסם באנשים ומחשבים לפני שבועיים. לא נמסר מה יהיה תפקידו החדש.

הורוביץ הוא בעל ניסיון רב בתחום מערכות המידע. הוא החל את דרכו בקבוצת בזק ב-2016, כסמנכ"ל חטיבת ההנדסה ומערכות המידע בבזק בינלאומי, וב-2019, עם תהליך הסינרגיה שלה עם יס ופלאפון, מונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת מערכות המידע בשלוש החברות הבנות. במסגרת תפקידו, הורוביץ היה אחראי על מהלכים מורכבים ובניית תוכניות אופרטיביות ואסטרטגיות בחברות הללו, לרבות קידום יכולות ההגנה בסייבר ומתן מענה לאיומים, רה ארגון בחטיבה בבזק בינלאומי והתאמתה לאתגרי ה-ISP, פרויקט CRM שהוטמע בשלוש החברות במקביל, גיבוש אסטרטגיית דיגיטל וענן ומימושה בהן ועוד.

בכר גלעד תחל את תפקידה מיד לאחר עם סיום תקופת החפיפה בינה לבין הורוביץ. היא בעלת ניסיון של מעל 20 שנים בתחום מערכות המידע. בשנים האחרונות עמדה בכר גלעד בראש חברת ייעוץ, שליוותה חברות בולטות במשק בתהליכי טרנספורמציה במערכות הארגוניות. בין הלקוחות שלה נמנו יס ופלאפון, שם היא הובילה את הטמעת מערכת ה-CRM החדשה. בכר גלעד חוזרת לקבוצת בזק, לאחר שבעבר היא עבדה במגוון תפקידים בחטיבת מערכות המידע של פלאפון וניהלה שם פרויקטים בעולמות ה-ERP ,CRM, בילינג ותשתיות. בתפקידה האחרון בפלאפון היא שימשה כמנהלת אגף פיתוח בחטיבת מערכות המידע.

"זרוע קריטית בפלאפון, יס ובזק בינלאומי"

הורוביץ אמר כי "החלטתי לסיים פרק מרתק של עשייה אינטנסיבית, ולפנות ולעסוק באתגרים חדשים. אני משאיר לבכר גלעד, שעבדה עימי בשנים האחרונות, חטיבה מקצועית ומגובשת".

בכר גלעד ציינה כי "אני אוהבת ומכירה את בזק בינלאומי, יס ופלאפון ברמה הטכנולוגית, וגם את ההון האנושי שנמצא בהן. זרוע מערכות מידע הינה זרוע קריטית, שמאפשרת לקדם את היעדים העסקיים של החברות".

לדברי אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון, יס ובזק בינלאומי, "מאחורי הורוביץ עומדת עשייה ענפה ומשמעותית בשלוש השנים האחרונות, והובלת פרויקטים ותהליכים, שעליהם הוא זכה בפרסים רבים. אני בטוח שבכר גלעד תהיה תוספת מצוינת, ותדע להוביל את החטיבה להישגים חדשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים