הכנס והתערוכה הבינלאומיים לערים חכמות ייפתחו מחר בברצלונה

באירועים עתידים להשתתף 20 אלף מבקרים ו-800 מציגים מ-500 ערים ואזורים ● ישראל תיוצג עם 25 חברות ו-300 מבקרים, ביניהם משלחת של 40 ראשי ערים ● גם אנשים ומחשבים יהיו שם, כמובן

יפתח מחר. Smart City Expo 2022 - כנס ותערוכת ערים חכמות בברצלונה.

התערוכה הבינ"ל הוותיקה לערים חכמות Smart City Expo 2022 תיפתח מחר (ג') במרכז הירידים FIRA בברצלונה, בהשתתפות צפויה של למעלה מ-20 אלף מבקרים מכל העולם, ביניהם 300 מישראל.

השנה, לראשונה מאז הקורונה, התערוכה חוזרת לממדים שלפני הקורונה, בשני אולמות מרכזיים גדולים: פתרונות לעולם המוניציפאלי ותערוכה נפרדת לתחום המובייל.

בתערוכה צפויים לקחת חלק 800 מציגים מ-500 ערים ואזורים, כולל תל אביב, שחוזרת לתערוכה אחרי שנתיים, ו-400 דוברים שישתתפו בכנס שיערך במקביל לתערוכה.

המסר של התערוכה הוא לדחוף יחד את הטרנספורמציה הדיגיטלית של המטרופולין ברחבי העולם, לשתף ולחלוק ידע. השנה, לראשונה, תהיה נוכחות בולטת משולבת הן של מדיניות מחמש יבשות וגם של ערים בולטות בעולם, דבר שלא היה בשנים קודמות.

"בשנה שעברה חגגת התערוכה עשור לקיומה, אבל היא היתה בממדים די קטנים, מאחר שאירופה הייתה עדיין תחת השפעת הקורונה. הנוכחות הבולטת של המציגים והמשתתפים היא כבוד עצום עבורנו, ומחזקת את תפקידנו כגורם מרכזי באג'נדה של חדשנות עירונית, שהיא מגמה שתופסת את כל העולם"' כך אמר יוגו ולנטי, מנהל התערוכה.

בתערוכה משתתפות גם חברות טק בינלאומיות, שנושא הערים החכמות הוא בולט אצלן. בין החברות: אקסנצ'ר, דל, סיסקו, מיקרוסופט, דלויט ועוד. נושא הניידות יהיה אחד הבולטים בתערוכה ובכנס. בתערוכת המובייל יציגו וידברו על פתרונות לאתגר עליית מחירי האנרגיה, חישמול ומיקרו ניידים ופתרונות מקוריים לתחבורה עירונית חשמלית, ויעילה.

Smart City Expo 2022 אוסף את השחקנים המרכזיים במערכת האקולוגית העירונית כדי לעצב ערים בהשראת אנשים.

סרג'יו ויניצקי, הנציג בישראל של מרכז הירידים FIRA ברצלונה ותערוכת וכנס הערים החכמות בעיר.

סרג'יו ויניצקי, הנציג בישראל של מרכז הירידים FIRA ברצלונה ותערוכת וכנס הערים החכמות בעיר. צילום: באדיבות משפחת ויניצקי

הישראלים בברצלונה

גם השנה תהיה בתערוכה נוכחות בולטת לישראל, עם 25 חברות ישראליות, שיציגו על פני שטח של 300 מ"ר, ו-300 מבקרים מישראל, ביניהם משלחת של 40 ראשי ערים, בראשותו של חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי, מיטל להבי, סגנית ראש עיריית ת"א, סיגל ויצמן, חברת מועצת העיר וכן משלחות של תאגידים עירונים, מקבלי החלטות ברשויות ומנמ"רים.

כמו בשנים קודמות, גם השנה הביתן הגדול ביותר והבולט בכניסה לתערוכה יהיה של עיריית תל אביב, ויתפרש על פני שטח של 120 מ"ר. בביתן יתארחו גם מספר חברות סטארט-אפ וכן חברות שעובדות עם המגזר המוניציפאלי. גם השנה בחר מכון הייצוא לא להקים בתערוכה ביתן לאומי, כפי שהיה בשנים קודמות בטרם הקורונה. תל אביב תציג את תפישת הדיגיתל לעסקים, שפותחה מאז הקורונה.

בין החברות הישראליות שיציגו בתערוכה: חברת גיב סולושנס, שתציג את הפתרון הייחודי שלה לניהול ערים חכמות, המיושם במספר של ערים בולטות בישראל ובתאגיד המים מי אביב, וגם פתרונות לניהול ארגוני, לניהול תשתיות בשילוב רחפנים. חברת סיטיזן אימפקט, תציג פלטפורמה טכנולוגית מבוססת מודל AI לאיתור משקי בית שעלולים להידרדר לעוני. חברת סיטי שוב תציג פתרונות תוכנה חדשים לשליטה ובקרה עירוניים. חברת רייזאיט תציג תפישה חדשה לשיתוף ציבור באמצעות פלטפורמה שהיא פיתחה קוגניטה תציג פלטפורמת סימולציה למערכות ADAS בטיחות לרכב, ולרכבים אוטונומיים. חברות נוספות מישראל: בלמוט, אקסלרייט, פלייקום, Thinkz, סיטי טרנספורמר, מובליאיי, אינסייט, וחברות נוספות.

"הנוכחות היפה של החברות הישראליות ושל כל החברות האחרות מוכיחה כי הערים החכמות ניצחו את הקורונה ובכל העולם חוזרים לחפש פתרונות שיסייעו לניהול חיי הערים בצורה טובה ובטוחה יותר", אמר סרג'יו ויניצקי, נציג התערוכה בישראל, המלווה אותה משנת 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים