אברא מכוונת לעולמות הקוד הפתוח: רוכשת את רוביקון במיליוני שקלים

החברה נכנסת לתחום על ידי רכישתה של רוביקון שייסד גילי סהר, שהיא שותפה של רד האט בישראל

רועי שטיינמץ, מנכ"ל רוביקון.

אברא הודיעה היום (א') על רכישת חדשה וכניסה לתחום חדש: החברה הכריזה כי היא קונה את רוביקון, ובכך נכנסת לעולם הקוד הפתוח של אחת המובילות בתחום, רד האט. סכום הרכישה עומד על כמה מיליוני שקלים.

רוביקון, שותפה של רד האט בישראל, נוסדה על ידי היזם ואיש העסקים גילי סהר, ופועלת להאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים ולהכנתם לעולם הענן. החברה מתמחה בניתוח צרכי הלקוח, תוך הבנת סביבת המחשוב הארגונית, בניית חזון ואסטרטגיית מודרניזציה, ושימוש בפתרונות רד האט מותאמי ענן ארגוני וציבורי, שאותם היא מציעה. בחברה אומרים כי חבילת המוצרים של רד האט, בשילוב ייעוץ ופריסת ארכיטקטורה חדשנית שהיא מציעה, "מסייעים ללקוחותינו לצלוח את המסע לחדשנות בצורה מתקדמת ומאובטחת".

רועי שטיינמץ, מנכ"ל רוביקון, אמר כי "אחרי עשרות פרויקטי מודרניזציה מוצלחים בעולמות הפיננסים, הממשלה ומערכת הביטחון, החיבור שלנו עם אברא הוא מיידי וטבעי. ראינו את הערכים המשותפים, החדשנות והחתירה למצוינות, והחלטנו להיענות להצעת הרכישה".

שי אוזון, מנכ"ל אברא.

שי אוזון, מנכ"ל אברא. צילום: ליבי קטן נאור

שי אוזון, מנכ"ל אברא, אמר כי "רגע לפני תחילת 2023, אנחנו מבצעים רכישה נוספת וממשיכים את הקו שלנו לרכוש חברות ולמזגן אותן לתוכה, על מנת לייצר פתרונות יצירתיים ורחבים ככל הניתן לאתגרים העסקיים העומדים בפני ארגונים. רכישת רוביקון מאפשרת לנו כניסה לתחום נוסף, של קוד פתוח, שישלים את השירותים שאנחנו מציעים בתחום תשתיות הענן".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים