נמשך הגל: ורוניס מפטרת עובדים, עשרות מהם בישראל

החברה מפטרת 100 עובדים, מהם 37 במרכז המו"פ שלה בהרצליה ● זאת, לאחר שהיא איבדה מאז תחילת השנה כשני שלישים משוויה

מפטרת. ורוניס

מסימני המשבר: לאחר הפיטורים בסייבריזן, גם ורוניס (Varonis Systems), בעלת השורשים הישראלים, הודיעה על מהלך של פיטורים, מטעמי חיסכון. עשרות עובדים, המהווים קרוב ל-40% מכלל המפוטרים, הם מישראל.

"ורוניס הודיעה על מהלך של התייעלות וחיסכון לאור ההיחלשות הכלכלית בשוק האירופי והחשש מזליגה והאטה של המשק האמריקני", נמסר מהחברה. "המהלך כולל פיטורים של 5% מכוח האדם לרוחב הארגון, לצד צעדי התייעלות וחיסכון נוספים. הוא נועד לאפשר לחברה להציג רווחיות מבלי לפגוע בפוטנציאל הצמיחה והחדשנות".

בישראל פוטרו 37 עובדים, המהווים 5% מ-750 עובדי ורוניס בארץ. רוב עובדי החברה בישראל מועסקים במרכז המו"פ שלה בהרצליה. מספר עובדי ורוניס בעולם עומד על כ-2,000, מה שאומר שמספר המפוטרים הכללי הוא כ-100.

ורוניס הוקמה ב-2005 על ידי יקי פייטלסון ואוהד קורקוס, במטרה לעקוב אחר שינויים שנעשים בקבצים ארגוניים, ניהול הרשאות ובקשות גישה. בפברואר 2014 היא הונפקה ב-NYSE, הבורסה של ניו יורק. על לקוחותיה נמנים ברקליס, פיליפ מוריס, אוניברסיטת בוסטון, רדיו סיריוס XM ועוד. ברבעון השלישי של השנה החברה הגדילה את ההפסד הנקי שלה מ-23.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ל-28.7 מיליון. מתחילת 2022 היא איבדה כשני שלישים משוויה.

בשבוע שעבר, לאחר פרסום תוצאותיה הרבעוניות, המניה של ורוניס צנחה ביותר מ-35%. החברה הורידה את התחזיות שלה והיא צופה כי ברבעון האחרון של השנה היא תרשום צמיחה של 10%-12% בלבד בהכנסות – פחות ממחצית מהנתון ברבעון השלישי, שהראה זינוק של 23%. מדובר בתחזית מאוד נמוכה, שהיא אף רחוקה מהצפי של האנליסטים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרדכי

    ממה נובע הגל אני רוצה באמת לדעת אם זה פוליתי

אירועים קרובים