רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בחברות הבנות של בזק – פורש

הורוביץ פורש לאחר שש שנים בקבוצת בזק, מהן שלוש בתפקידו הנוכחי ● טרם מונה לו מחליף ● הוא עבד שנים רבות בשב"כ וקיבל את פרס ביטחון ישראל

רונן הורוביץ, המנמ"ר היוצא של פלאפון, יס ובזק בינלאומי.

רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של חברות הבנות בקבוצת בזק, הודיע באחרונה על החלטתו לסיים את תפקידו. טרם מונה לו מחליף.

מתוקף תפקידו, הורוביץ היה אחראי על עולמות התקשוב והמחשוב בחברות פלאפון, יס ובזק בינלאומי. הוא החל את דרכו בבזק ב-2016, כסמנכ"ל חטיבת הנדסה וטכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי, וב-2019, במסגרת רה ארגון שערכה הקבוצה, הוא מונה לתפקידו הנוכחי.

במכתב שנשלח אתמול (א') לעובדי החברות הבנות של בזק כתב המנכ"ל, אילן סיגל: "אני מבקש להודות להורוביץ על תרומתו המקצועית והאישית הרבה לחברות בכלל ולחטיבת טכנולוגיות המידע בפרט. הוא היווה חלק משמעותי וחשוב ביכולת שלנו להצעיד את החברות קדימה. בשבועות הקרובים ימונה לו מחליף".

"פרק מרתק של עשייה אינטנסיבית"

"החלטתי לסיים פרק מרתק של עשייה אינטנסיבית ולפנות לעסוק באתגרים חדשים", אמר הורוביץ בשיחה עם אנשים ומחשבים. "אני גאה להשאיר חטיבה מקצועית וצוות מנהלים מגובש, שידעו להתמודד היטב עם צרכי החברות העומדים בפתח".

הוא מנה כמה נושאים מרכזיים שאותם הוביל במסגרת תפקידו: קידום של יכולות ההגנה בסייבר ומתן מענה לאיומים, פרויקט CRM שהוטמע בשלוש החברות במקביל, היערכות החברות למתן שירות לקוחות מלא של אלפי נציגים מהבית בתקופת הקורונה, וגיבוש אסטרטגיית ענן ודיגיטל ומימושה בחברות.

לפני שהגיע לקבוצת בזק עבד הורוביץ ב-Cal, כסמנכ"ל טכנולוגיות מידע. לפני כן הוא מילא שורת תפקידים בשב"כ במשך 27 שנים, בהן שש שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות המידע של הארגון. בתקופתו בשב"כ הוביל הורוביץ את הפיכת טכנולוגיות המידע לשותף מרכזי ביכולות סיכול הפיגועים של שירות הביון. הוא אף היה מנהלה הראשון של הרשות לאבטחת מידע (רא"ם), והוביל את בניית ומימוש תפיסת ההגנה בסייבר של גופי התשתית במדינת ישראל.

ב-2002 קיבל הורוביץ את פרס ביטחון ישראל על הובלת צוות שב"כ שפיתח יכולות ביג דטהמתקדמות לסיכול טרור. בשנה שעברה הוא קיבל את אות המנמ"ר המצטיין במסגרת תחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים. בדברי הנימוק לקבלת האות כתב יו"ר ועדת השופטים, פרופ' גדי אריאב, כי הורוביץ "התמודד עם אתגר ענק, לבניית צוות משותף לשלוש חברות, במקביל למשבר הקורונה ותוך ביצוע מלא של תוכנית העבודה ל-2020. הוא הוביל היערכות לעבודה מרחוק עוד לפני הסגר הראשון, ל-2,500 עובדים ובכל מוקדי השירות, והוביל סינרגיה עסקית לבניית תהליכים משותפים בין החברות במערכות אחודות, תוך בניית תהליך עבודה ועמידה בלוח זמנים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איש מדהים, מנהל מצויין, בהצלחה בכל אשר תעשה

    אומר זאת מהכרות אישית

  2. אייל חדד

    רונן מכהן גם בוועדה המייעצת שלי מתוקף חוק נתוני אשראי. אנחנו נהנים מאוד מתרומתו הרבה ועצותיו המחכימות. בהצלחה רונן בכל אשר תפנה.

  3. דניאל נוי

    אכן, מקצוען מהמעלה הראשונה, בהצלחה לרונן בהמשך.

אירועים קרובים