אפל קוראת לשותפיה להגיע לאפס פליטות פחמן עד 2030

ממכ"ל אפל, טים קוק: "פעולות האקלים באפל לא נעצרות בדלתות, ועם פעילות זו, אנו נחושים להיות אדווה בבריכה שיוצרת שינוי גדול יותר"

להשתמש בחשמל נקי.

אפל מבקשת מכל השותפים שלה לייצור ובשרשרת האספקה להגביר את מאמציהם להגיע למצב של אפס פליטת פחמן עד 2030. החברה אף מסרה שהיא תעריך את ההתקדמות של החברות השונות לעבר היעד על בסיס שנתי. החברה דורשת מהן לדווח על פליטות ברמה 1, שהן פליטות פחמן המתרחשות ישירות בגלל תהליך הייצור, וגם על פליטות ברמה 2 – שהן פליטות לא ישירות שנגרמות עקב רכישת חשמל.

אפל מכוונת להגיע בעצמה למצב הזה לכל אורך פסי הייצור של מוצריה השונים, ולפי החברה, היא פועלת כבר מ-2020 לכיוון פעילות על סמך אנרגיה מתחדשת בלבד. לפי אפל, למעלה מ-200 מהספקיות השונות שלה, המייצגות כ-70% מכלל החברות ששייכות לשרשרת האספקה, כבר התחייבו לשימוש בחשמל נקי כמו זה המושג מתחנות רוח וקולטים סולאריים.

אפל אף הוסיפה, שנכון להיום אנרגיה מתחדשת היא הכוח החשמלי שהיא מספקת עבור כל המשרדים התאגידיים שלה, החנויות וגם הדטה סנטרים ב-44 מדינות, ושהמטרה שלה להשקיע בפרויקטים של אנרגיה מתחדשת בנפח עבודה שיכסה את כל הצריכה הנוכחית, כולל המכשירים שהיא מוכרת, ובסך הכל להגיע למצב שבו ההשקעות שלה מספקות נפח עבודה של 3,000 גיגה-ואט/שעה.

"המלחמה בשינויי האקלים נותרה אחת מהעדיפויות הדחופות ביותר של אפל, ורגעים כמו זה הופכים את המילים לפעולה. אנו מצפים להמשך שותפות עם הספקים שלנו כדי להפוך את שרשרת האספקה של אפל לנייטרלית פחמן עד שנת 2030. פעולות האקלים באפל לא נעצרות בדלתות, ועם פעילות זו, אנו נחושים להיות אדווה בבריכה שיוצרת שינוי גדול יותר", כתב מנכ"ל החברה טים קוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים