פאנל בוועידה לקידום ה-IT והעסקים: אחריות ההנהלה למוכנות לסייבר

עם ריבוי מתקפות הסייבר, עולה השאלה האם הנהלות הארגונים ביצעו את הצעדים הנכונים למניעתן ואם הן קורות - לצמצום הנזק שנגרם מהן ● פאנל שיתקיים במסגרת הוועידה, שנערכת על ידי אנשים ומחשבים, יעסוק בנושא

עד כמה הסייבר נמצא בראש מעייניהן של הנהלות הארגונים?

ריבוי תקיפות הסייבר על ארגונים, בארץ כמו גם בחו"ל, הפך את נושא אבטחת המידע לאחד התחומים שמככבים על סדר היום של ההנהלות. בעקבות אירועי סייבר בודקים כיום פחות מהי אחריות ההנהלה לתוצאותיהן, אלא עד כמה היא פעלה ועשתה את הדברים הנכונים כדי למנוע אותן ואת נזקיהן, במידת האפשר.

גיא מזרחי, יו"ר ועדת התוכן של פורום CSC ויועץ אבטחת סייבר ותיק. צילום: יניב פאר

גיא מזרחי, יו"ר ועדת התוכן של פורום CSC ויועץ אבטחת סייבר ותיק. צילום: יניב פאר

פאנל מומחים בנושא ייערך במסגרת ועידת ישראל לקידום ה-IT והעסקים של אנשים ומחשבים, שתתקיים ביום א' בשבוע הבא, ה-30 באוקטובר, במרכז הכנסים והאירועים לאגו בראשון לציון. את הפאנל ינחה גיא מזרחי, יו"ר ועדת התוכן של פורום הסייבר של אנשים ומחשבים – CSC, וישתתפו בו מומחים מהשורה הראשונה בתחום: טום אלכסנדרוביץ', ראש אגף בכיר להגנה וטכנולוגיה במערך הסייבר הלאומי; הדר לוקר, מנהלת פעילות עסקית ואבטחת מידע במיקרוסופט; בועז דולב, מנכ"ל קלירסקיי; רפאל פרנקו, מנכ"ל קוד בלו; סרגיי פנצ'וק מהאב סקיוריטי; ודוד פרטוק מרובריק.

רפאל פרנקו, מנכ"ל קוד בלו.

רפאל פרנקו, מנכ"ל קוד בלו. צילום: ניב קנטור

הפאנל הזה הוא אחד מתשעה פאנלים, שיהיו חלק מהתוכנית העשירה של הוועידה, שצפויים להגיע אליה מעל 1,000 מקצוענים ושירצו בה 75 מרצים, בהם בכירים במשק, צמרת מנכ"לי ההיי-טק וצמרת מערכת הבריאות, לרבות פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו, המנכ"ל היוצא של בית החולים איכילוב, ופרופ' שוקי שמר, יו"ר המרכזים הרפואיים אסותא. את הוועידה יפתחו בברכות נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, ובכירים נוספים.

בועז דולב, מנכ"ל קלירסקיי.

בועז דולב, מנכ"ל קלירסקיי. צילום: לביא בן ברוך

מאחר שהוועידה מתקיימת יומיים לפני הבחירות, משתתפיה יוכלו ליטול חלק במדגם מיוחד של ענף ההיי-טק, שבו הם יתבקשו להצביע באופן דומה למה שהם יצביעו ביום הבחירות. תוצאות המדגם יתפרסמו באנשים ומחשבים ביום הבחירות ב-22:00 בערב, כאשר יתפרסמו תוצאות המדגמים של ערוצי הטלוויזיה המרכזיים.

את הכנס תנחה דפנה ליאל, כתבת חדשות 12, שגם תרצה במליאת הסיום על ספרה, עושים פוליטיקה.

ההשתתפות בוועידה מותנית בהרשמה מראש, שאותה ניתן לבצע כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים