מוצרי אנבידיה ישולבו בתשתית הענן של אורקל

הודות לשיתוף פעולה בין החברות, אורקל אמורה לקבל גישה לכל הפורטפוליו שאנבידיה מציעה, תחת הכותרת Nvidia AI Enterprise, שיאפשר פיתוח מקצה לקצה של יישומי בינה מלאכותית, שישולבו בתשתית הענן של אורקל

מימין: צפרא כץ, מנכ"לית אורקל, וג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה.

אורקל ואנבידיה הודיעו, במסגרת כנס CloudWorld של חברת הענן, על הסכם שיתוף פעולה שיימתח על פני מספר שנים. לפי החברות, המטרה העיקרית של ההסכם היא להאיץ את האימוץ של הבינה המלאכותית בקרב לקוחותיהן באמצעות שירותי ענן מתקדמים ומואצים.

בפועל, זה אומר שאורקל תשלב בתשתית הענן שלה, OCI, את ערימת החומרה והתוכנה שמציעה אנבידיה, כולל כמות גדולה של המעבדים הגרפיים המתקדמים לשרתים, A100 ו-H100, יחד עם מודלים לאימון וללימוד מכונה מתקדם. מדובר בהוספה של עשרות אלפי כרטיסים גרפיים לתשתית הענן.

למעשה, אורקל אמורה לקבל גישה לכל הפורטפוליו שאנבידיה מציעה תחת הכותרת Nvidia AI Enterprise, שיאפשר פיתוח מקצה לקצה – מליבת השרת ועד קצה הרשת, של יישומי בינה מלאכותית, שיזכו, כאמור, להאצה מוגברת – וזה כולל גישה מוקדמת לתהליכי ההאצה RAPIDS שישולבו במסגרת השירות המנוהל Apache Spark שמציעה אורקל.

שתי החברות ישתפו גם פעולה כדי לקדם את מסגרת הפתרונות החדשה העונה לשם Cerner, שאמורה אורקל להציע לשוק הבריאות, עם התייחסות לתחומים פתרונות קליניים, אנליטיקה, מערכות ניהול מאושפזים וניתוחים ועוד, כשהכל כמובן מבוסס על בינה מלאכותית.

"כדי להניע הצלחה ארוכת טווח בסביבה העסקית של היום, ארגונים צריכים תשובות ותובנות מהר יותר מתמיד. שיתוף הפעולה המורחב עם אנבידיה יספק את היכולות והמומחיות הטובות ביותר שיש לשתי החברות להציע בכל התעשיות על מנת להתגבר על האתגרים שעימם מתמודדים הארגונים כיום", אמרה צפרא כץ, מנכ"לית אורקל.

"מחשוב מואץ ובינה מלאכותית הם קריטיים להתמודדות עם העלויות הגוברות בכל ההיבטים של תפעול ארגונים ועסקים. השותפות שלנו עם אורקל תשים את הבינה המלאכותית של אנבידיה בהישג ידם של אלפי חברות", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים