אות המופת החברתי יוענק לאורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה

הטקס ייערך במסגרת כנס שדרות לחינוך ולחברה, שייערך בשבוע הבא ● בנימוקי הוועדה נכתב כי "האות מוענק לבן ארי בזכות ייזום והובלת מיזם מחשב נייד לכל מורה"

אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה.

אות המופת החברתי יוענק בשבוע הבא לאורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה, שעוסקת בהעצמת המורים.ות והגננות בישראל. האות יוענק על ידי המועצה הישראלית להתנדבות, במסגרת כנס שדרות לחברה ולחינוך, שייערך במכללת קיי בבאר שבע.

"אורי בן ארי הוא חתן אות המופת החברתי, בזכות ייזום והובלת מיזם מחשב נייד לכל מורה בישראל של קרן אתנה", נכתב בנימוקי הוועדה, מטעם המועצה הישראלית לחינוך. "במסגרת פעילות זו הקרן העניקה, ביחד עם שותפיה, 30 אלף מחשבים ניידים, ביחד עם הכשרה מקצועית, תמיכה טכנית, מקרנים ואינטרנט אלחוטי בכיתות בכ-3,000 בתי ספר ב-178 רשויות ברחבי ישראל. כמו כן, הוענקו 10,300 אייפדים עם הכשרה מקצועית למורות ולגננות בחינוך המיוחד – דבר שזיכה את העמותה בהכרה בינלאומית באו"ם בכלל, וכן באונסק"ו".

בן ארי אמר כי "אני מקבל את הפרס בהערכה רבה ובהתרגשות. הפרס ניתן לכל נשות צוות עמותת אתנה, שעמלות שנים רבות למען העצמת המורות והמורים בישראל, ולשותפים והתורמים שלנו, שהשתתפו במיזם וממשיכים בו".

30 שנות יזמות וניהול

יש לציין שבן ארי הוא מנהל עסקים, בעל ניסיון של 30 שנים ביזמות ובניהול ברמות בכירות בעסקים ובתאגידים. במסגרת פעילותו הוא עוסק בפיתוח תוכניות אסטרטגיות ושיווקיות חובקות עולם. בן ארי הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים. בין היתר, הוא מומחה לערים חכמות וסייע בעשור האחרון למימוש תוכניות יזמות של ערים חכמות ברחבי הארץ.

פעילותה של קרן אתנה היא חלק מהפעילות של בן ארי למען הקהילה, מתוך ראיית החשיבות של העצמת מעמד המורה על ידי הענקת מחשב נייד לכל מורה, ככלי עבודה בסיסי והדרכה מקצועית שתאפשר למורים להכשיר את התלמידים לדור הבא של עולם העבודה. שותפיה של קרן אתנה במיזם הם הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך וקרנות נוספות.

באירוע יוענקו פרסים נוספים – לריצי רוברטס, יו"ר הוועד המנהל של עמותת ניצוצות, ואלון פוטרמן, מנכ"ל תוכנית החינוך הלאומית – תלמ"א.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Zara

    כל הכבוד לך אורי!!! בהחלט מגיע לך הכבוד

  2. ישראל יצחק

    אורי איש יקר שעשה ועושה (מהיכרותי האישית יעשה גם בעתיד) רבות למען חינוך ילדי ישראל המורים והמחנכים. ״איפה יש אנשים כמו האיש הזה״…. הועלה והומלץ להדליק משואה ביום העצמאות ה-73 למדינה. לעניות דעתי אין ראוי ממנו להשתתף באירוע זה במיוחד שהקריטריון למשאי המשואה ״תרם תרומה מיוחד. מה יותר מיוחד מהמעשה של אורי ??????

  3. רפי סויד

    אורי היקר, הפרס מגיע לך מאוד ! אתה איש חזון שהפכת חלום למציאות… בזכותך עשרות אלפי מורות ומורים זכו לצמצם את הפער הדיגיטלי ולזקוף קומה אל מול תלמידיהם . כל הכבוד אורי 🌹

  4. מירי פלג, מורה לאנגלית.

    אורי בן-ארי, אכן ראוי על תרומתו הרבה ונחישותו למען המורים והתלמידים הנפלאים שלנו🙏👍שאפו ושיהיו עוד אנשים טובים ואיכותיים בינינו. תרומתו המעצימה , את המורה בעידוד התרומות שאיפשרו ,״ארגז -כלים״, מתקדם ועשיר, ראוי לשבח! ועל כך הבחירה בו לקבלת אות המופת החברתי ,מבורך.

אירועים קרובים