הזמרת נונו, פריצת השנה, נבחרה לככב בקמפיין איקוול של ספוטיפיי

איקוול (EQUAL) היא תוכנית גלובלית שנועדה לקדם ולטפח מוזיקאיות ויוצרות מכל העולם ● נונו תצטרף לרשימת אמניות מובילות שכבר כיכבו על שלט החוצות בטיימס סקוור, ניו יורק

נונו בתמונת הנושא של פלייליסט איקוול הישראלי.

ספוטיפיי בחרה בנונו – הזמרת הישראלית שהוכתרה כפריצת השנה בארץ – לככב בקמפיין איקוול (EQUAL) שלה, והיא תצטרף לרשימת אמניות מובילות שכבר כיכבו על שלט החוצות בטיימס סקוור. 

לפני שנה השיקה ספוטיפיי את EQUAL, תוכנית המחויבות לקידום וטיפוח מוזיקה נשית בכל העולם. איקוול כללה פלייליסטים מקומיים של נשים יוצרות, ופלייליסטים בינלאומיים לקידום מוזיקה נשית.

הנציגות הישראליות שלנו בפרויקט היו אנה זק, נועה קירל, מרינה מקסימיליאן, עדן בן זקן ואמניות נוספות. כעת מצטרפת נונו לשדרת הכוכבות, במסגרת היוזמה הבינלאומית לקדם שוויון מגדרי במוזיקה על-ידי יצירת חוויה ווקאלית נשית תחת קורת גג וירטואלית אחת.

כחלק מהתוכנית נונו תככב על שלט חוצות בטיימס סקוור שבניו יורק למשך יום שלם, במועד שייבחר במהלך חודש נובמבר הקרוב, ובכך היא רושמת הישג בינלאומי מרשים ביותר.

בנוסף היא תצטרף ל-EQUAL Global Playlist: פלייליסט גלובלי רשמי של ספוטיפיי, שיכלול את מיטב השירים מהרשימות המקומיות להאזנה למוזיקה נשית איכותית ללא גבולות. כמו כן נונו תופיע על תמונת הנושא של פלייליסט איקוול הישראלי.

נונו היא ללא ספק תגלית השנה הנוצצת והממגנטת במוזיקה הישראלית. הזמרת-יוצרת לוקחת את הפופ צעד אחד קדימה ומסחררת אותו בלהיטי ענק כמו "ליבינג דה דרים" ו"קיוט בוי", שכיכבו בחמשת המקומות הראשונים של כל מצעדי שנת 2022. היא זכתה לתואר 'אשת השנה' ו'פריצת השנה' של גלגלצ, ולפרס אקו"ם לפריצת השנה. כיום היא נמצאת בסיבוב הופעות מצליח בכל הארץ, עם אלבום הבכורה שלה "סטטוס", בהפקתו המוזיקלית של עיליי אשדות

נונו הגיבה לבחירה ואמרה: "אני נרגשת מאוד להצטרף לאיקוול, הפרויקט המדהים של ספוטיפיי שמקדם נשים בתעשיית המוזיקה, זהו כבוד גדול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים