אילו סטארט-אפים הכי מבוקשים על ידי ההיי-טקיסטים בישראל?

לינקדאין חשפה את דירוג הפופולריות העדכני לשנת 2022, בהתבסס על נתונים שנאספו ברשת החברתית, המוקדשת לעסקים בכלל ולתחום ההיי-טק בפרט

דירגה את 15 הסטארט-אפים הצומחים ביותר בישראל. לינקדאין.

הרשת החברתית לינקדאין פרסמה את דירוג 15 הסטארט-אפים הצומחים ביותר בישראל, נכון לשנת 2022, אשר זכו השנה להתעניינות הרבה ביותר מצד אנשי היי-טק בישראל ובעולם. הדירוג מתבסס על הדטה הייחודית של לינקדאין, המתפקדת כרשת חברתית אשר מוקדשת לעסקים בכלל ולתחום ההיי-טק בפרט.

עורכי הדו"ח ציינו את האתגר המיוחד בהקמה וניהול של סטארט-אפים בעת הזו, על רקע הזעזועים בכלכלה העולמית ואי הודאות, אולם לדבריהם ההיסטוריה הוכיחה שדווקא תקופות שכאלו מביאות לפרץ של יצירתיות, יזמות וחדשנות.

כותבים הדו"ח ציינו כי "כדי להרכיב את הרשימה, הסתכלנו על נתוני לינקדאין על פני ארבעה עמודי תווך: צמיחת עובדים; עניין של מחפשי עבודה; מעורבות חברים בחברה ובעובדיה; ועד כמה הסטארט-אפים האלה משכו כישרונות מרשימת החברות המובילות בלינקדאין".

הסטארט-אפ הישראלי הכי מעניין ב-2022. וולנט.

הסטארט-אפ הישראלי הכי מעניין ב-2022. וולנט. צילום: לכידת מסך מדף הלינקדאין של החברה

רשימת הסטארט-אפים המובילים בלינקדאין נכון לזמנים אלו חושפת חברות ישראליות מתפתחות שזוכות למעשה למירב תשומת הלב, ונכללות בה חברות כמו וויז (Wiz), המתמחה באבטחת ענן; טריגו (Trigo), אשר מקימה חנויות אוטונומיות ברחבי העולם; ו-רימילק (Remilk) מתחום הפודטק, הפועלת לייצור חלב מתורבת מתאים בודדים שנלקחו מחלב של פרות.

וולנט (Walnut), העוסקת בהדגמות מוצרים מותאמות אישית, ניצבת במקום הראשון, והוכתרה כחברת הסטארט-אפ המושכת הכי הרבה עניין כיום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים