הראל ביטוח ופיננסים הטמיעה פתרון VMware לניהול קוברנטיס בענן

הפתרון הוא חלק מהמסע הדיגיטלי של הראל, ומאפשר ניהול אחוד של כל סביבות הקוברנטיס בקלאוד ● היקפו מוערך ב-200 אלף שקלים

אריאל גזית, מנהל מחלקת ענן, DevOps ובסיסי נתונים בקבוצת הראל.

הראל ביטוח ופיננסים הטמיעה את פלטפורמת VMware Tanzu לניהול סביבות של קוברנטיס בעננים שונים. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו ב-200 אלף שקלים.

את הפרויקט ערכו אנשי ה-IT של הראל, בשיתוף אנשי VMware ישראל – ללא אינטגרטור, כיוון שמדובר בפרויקט של תוכנה כשירות (SaaS). הטמעת הפלטפורמה היא חלק מאסטרטגיית ה-IT של הראל, שכוללת התמקדות בתהליכים טכנולוגיים והטמעת מערכות דיגיטליות לשיפור וייעול פרודוקטיביות בתהליכים עסקיים, תוך שימת דגש על מתן יותר כלים טכנולוגיים ללקוחות ולסוכני הביטוח.

במצב של עבודה בסביבה מרובת עננים, עם סביבות שונות של קוברנטיס, הצורך בניהול אחיד ופשוט הלך וגדל בהראל. ככל שהיקף העבודה המשיך לצמוח, כך צצה לה בעיה להגדיר מדיניות אחידה בארגון, ולעשות זאת בלא להיות חשופים לטעויות אנוש. הפתרון שהוטמע מאפשר ניהול מרכזי, מקצה לקצה, של תשתיות הקוברנטיס, באופן מאובטח ויעיל.

לדברי אריאל גזית, מנהל מחלקת ענן, DevOps ובסיסי נתונים בקבוצת הראל, "אנחנו מובילים בתהליכי חדשנות ופיתוח מודרני. קצב השימוש בקוברנטיס בחברה גדל באופן טבעי. לשם כך הטמענו מערכות קוברנטיס של VMware Tanzu בדטה סנטר המקומי של החברה, במקביל לשימוש ב-EKS בענן של AWS". הוא הוסיף כי "במסגרת הצמיחה הדיגיטלית של הראל נוצר צורך לנהל, לאבטח, לגבות ולנטר את כל סביבות הקוברנטיס השונות – ולעשות זאת ממקום אחד. לכן בחרנו גם בפתרון Tanzu Mission Control. הפלטפורמה סיפקה לנו את היכולת לנהל כל סביבת קוברנטיס בכל ענן ומכל הפצה, להקשיח אותם על ידי יצירה של מדיניות אחת ולפשט את תהליכי הניהול היומיומיים שלנו".

גלעד כץ, ארכיטקט DevOps בכיר בהראל, ציין כי "הפתרון סייע לנו להגיע לרמות גבוהות יותר של ניהול ואבטחה של תשתיות הקוברנטיס בעננים המקומי והציבורי. יתרון נוסף טמון בכך שהפתרון מאפשר לתכלל את השליטה במוקד אחד ולפשט את תהליך התפעול, ובהתאם – הוא תומך במעבר של החברה לעבודה בסביבת ענן היברידי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ריבוי עננים?

    העיקר שהתשתית מתחת חייבת להיות מבוססת VMware... בדיחה. נעילה מוחלטת.

אירועים קרובים