המקום הכי נמוך: מניות מטא צללו אתמול ב-9.4%

היום הגרוע ביותר של מניות החברה מאז ה-3 בפברואר, על רקע ירידות במניות בארה"ב, לאחר שמדד המחירים לצרכן עלה באופן בלתי צפוי במהלך אוגוסט, עם המשך האינפלציה שהציתה מחדש את החשש מפני נסיגה בפרסום המקוון

מטא צוללת

יום רע: מניות מטא, החברה האם של פייסבוק, צללו אתמול ב-9.4%, היום הגרוע ביותר שלהן מאז ה-3 בפברואר, על רקע ירידות נרחבות במניות בארה"ב, במיוחד של חברות טכנולוגיה. בסך הכל ירדו השנה מניות מטא ב-50%.

המניה נסגרה אתמול במחיר של 153.13 דולר, הרמה הנמוכה ביותר מאז 23 במרץ 2020, לפי נתוני השוק של דאו ג'ונס. אם המניה הייתה מסיימת בשער נמוך מ-146.01 – היו נמחקים כל רווחיה מתקופת המגיפה.

לצד מטא, גם שמות אחרים של מדיה חברתית ירדו בחדות, בהן סנאפ– שירדה ב-6.96%, פינטרסט– שירדה ב-4.32%, גוגל, בעלת יו-טיוב– ירדה ב-5.86%, וחבילת השירותים של גוגל – שירדה ב-5.9%.

מטא וחברות המדיה החברתית הנוספות חוו השנה טלטלות על רקע החששות מהשפעות האינפלציה ואתגרים כלכליים אחרים שעלו בנושא פעילות המפרסמים, והתחזיות הלא מעודדות לגבי הפרסום המקוון. החברה רשמה את הירידה הראשונה אי פעם בהכנסות בהשוואה לשנה שעברה ברבעון יוני, כאשר בכירים אמרו שהם מצפים להשפעות רחבות על עסקי הפרסום ומתכננים לקצץ בעלויות לאור האקלים הכלכלי הקשה.

גם מדד המחירים לצרכן תרם למצב, לאחר שעלה באופן בלתי צפוי במהלך אוגוסט, עם המשך האינפלציה שהציתה מחדש את החשש מפני נסיגה בפרסום המקוון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים