עושה אקזיט: מארקט ביונד נרכשת על ידי ברייט דטה בעשרות מיליוני דולרים

מארקט ביונד מתמחה בניתוח נתוני סחר אלקטרוני, ומוצריה יאפשרו לברייט דטה לספק שכבת ערך נוספת ללקוחותיה

מייסדי מארקט ביונד. מימין: יובל יפרח - מנכ"ל, ערן דרור – מנהל הטכנולוגיות, שחר בר ימין – מנהל תהליך ראשי.

ברייט דטה (Bright Data), המפתחת טכנולוגיות לאיסוף מידע גלוי מהאינטרנט והנגשתו ללקוחותיה, הודיעה על רכישת הסטארט-אפ הישראלי מארקט ביונד (Market Beyond), המתמחה בניתוח נתוני סחר אלקטרוני. סכום הרכישה עומד על עשרות מיליוני דולרים.זוהי הרכישה הרביעית של ברייט דטה בשנתיים האחרונות.

רכישה זו מוסיפה לברייט דטה יכולות אנליטיקה מתקדמות, כמו לספק למותגי קמעונאות מובילים בארץ ובעולם לא רק שירותי איסוף, קטלוג והנגשת דטה, אלא גם שירותי ניתוח והסקת תובנות משמעותיות. צוות עובדי מארקט ביונד יצטרף לעובדי ברייט דטה ותושק חטיבה חדשה בחברה בשם ברייט אינסייטס (Bright Insights).

בשנים האחרונות צמחה ברייט דטה בשוק הדטה העולמי, והכנסות החברה השנתיות עברו את רף 100 מיליון הדולר כבר ב-2021.

חטיבת ברייט אינסייטס תוסיף את יכולות האנליטיקה שלה למכלול השירותים המוצעים ללקוחות ברייט דטה. מותגי קמעונאות מובילים יוכלו לקבל מידע איכותי ואמין לצד תובנות עסקיות משמעותיות במקום אחד, כדי שיוכלו לבנות אסטרטגיות מבוססות על מידע עיסקי עכשווי.

מאז מהשקתה ב-2016, שגשגה החברה הנרכשת במיוחד בשוק האמריקני, ומשרתת מותגים רבים מרשימת ה-Fortune 500. עם לקוחותיה ניתן למנות ענקיות כמו אוברסטוק, אי-ביי, הום דיפו ועוד. בראשית דרכה גייסה החברה כחמישה מיליון דולר בהובלת Hetz Ventures, ומאז הגדילה את הכנסותיה ואת הרווחיות שלה באופן משמעותי.

"רכישת ברייט דטה והשקת ברייט אינסייטס מאפשרות לנו להמשיך להתמקד בפיתוח מוצרי דטה חדשניים, אשר יתמכו באלפי לקוחותינו ברחבי העולם, ולהביא את ניתוח הדטה לשלב הבא", אמר מנכ"ל ברייט דטה, אור לנצ'נר. "אנו מצפים לשילובם המוצלח של צוות עובדי מארקט ביונד בברייט דטה ונרגשים מההזדמנויות ומהאפשרויות הרבות שיש למהלך הזה על התעשייה שלנו".

"השותפות הזו לא רק מסמנת פרק חדש בחייה של מארקט ביונד אלא גם מאשרת את התחייבותנו לספק תובנות שוק מבוססות דטה לעסקים מובילים ברחבי העולם, בהתבסס על טכנולוגית AI פורצת הדרך שפיתחנו", אמר מנכ"ל מארקט ביונד, יובל יפרח. "אנו שמחים שרכישה זו מובלת על ידי חברה ישראלית. כך נוכל להמשיך להשפיע על עולם הדאטה מתוך ישראל. בשנתיים האחרונות עבדנו רבות עם הטכנולוגיה של ברייט דטה, ואנו מצפים כעת להמשך העבודה עם הצוות. אנחנו מתרגשים מצעד משמעותי זה, הפותח בפנינו ובפני עולם האיקומרס יכולות טכנולוגיות חדשניות אשר יהפכו במהירות למוצר מוביל בשוק הדטה" .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים