סנאפצ'ט, הרשת החברתית שתמיד מחדשת, עשתה זאת שוב – מה הפעם?

אחרי שהביאה לעולם את פורמט הסטוריז והפילטרים, ונודעה כפלטפורמה שאחרים משבטים את המצאותיה, כעת סנאפצ'ט מביאה לנו חידוש מרענן ומעניין בתחום התיעודים המתאפשרים דרך מצלמתה

מי שמביט בי מאחור. תכונת Dual Camera החדשה של סנאפצ'ט.

סנאפצ'ט (Snapchat) הוסיפה כעת תכונה למצלמה הראשית שלה, ושוב מדובר בחידוש מרענן ומגניב במיוחד. לפני שנספר לכם מה החברה ששמה סנאפ, והפלטפורמה החברתית שלה, מכניסים לחיינו הפעם, נזכיר כי פורמט הסטוריז – שכבש את העולם בסערה כששובט על ידי אינסטגרם, ועוד לפניו, הפילטרים לתמונות הסלפי שהוסיפו לנו אוזניים, קרניים וריסי ענק (או הבעות נדהמות ומצחיקות, כמו שניתן לראות בציוץ של סנאפצ'ט מטוויטר ששיתפנו כאן) – כולם התחילו כהמצאה ופיתוח מבית סנאפצ'ט הקטנה, לפחות יחסית.

במסגרת החידוש האחרון שלה, מאפשרת סנאפצ'ט למשתמשים לצלם תמונות ווידיאו באמצעות המצלמות הקדמיות והאחוריות בטלפונים שלהם, בו-זמנית. וזה בהחלט מסקרן ומלהיב.

Dual Camera – מי ישבט אותו ראשון?

בפוסט שהעלתה החברה סביב החידוש היא ממליצה לחברי סנאפצ'ט להתחיל לעשות בפיצ'ר, ששמו Dual Camera, שימוש יצירתי ומדגימה את התוצר בצילום משלה (שתוכלו לראות בראש הכתבה הזו).

לדברי החברה, "המצלמה של סנאפ היא אחת המצלמות הנפוצות ביותר בעולם", וה-Dual Camera, מהווה "דרך חדשה עבור סנאפצ'טרים ללכוד מספר פרספקטיבות בו-זמנית – כך שכולם יכולים להיות חלק מהרגע, כשהוא קרה". סנאפ כתבה גם כי "מצלמה כפולה היא דרך יצירתית עבור הקהילה שלנו ללכוד רגעים מרגשים, תוך כדי היותך חלק מהזיכרון – כמו לרקוד בפסטיבל מוזיקה, או רגעים יומיומיים כגון ההרפתקאות הקולינריות שלכם במטבח".

סנאפ ציינה כי למצלמה הכפולה יש ארבע אפשרויות פריסה, כולל אנכית, אופקית, תמונה בתמונה ואפשרות לגזירה. בנוסף, המשתמשים יכולים גם להוסיף כלים יצירתיים אהובים מסנאפצ'ט, כולל מוזיקה, מדבקות ופילטרים באמצעות הכלי ששמו Lenses.

עוד עדכנה החברה כי "ב-סנאפצ'ט הקהילה שלנו מתוגמלת על היצירתיות שלה. לסנאפ יש תוכנית תגמול ליוצרי Spotlight, שבה היא מעמידה מיליוני דולרים לרשות סנאפצ'טרים זכאים שיוצרים את ה-Snaps Spotlight המובילים". החברה מפצירה במשתמשיה לשתף את מה שהם יצרו ועושים עם המצלמה הכפולה החדשה ב-Spotlight, או, אם ההשראה הגיעה אליהם במהירות, פשוט ליצור Snap זריז כדי לשלוח לחברים שלהם או לפרסם כסטורי.

כדי להשתמש בחידוש, מחפשים בסנאפצ'ט סמל חדש בסרגל הכלים של המצלמה. בהקשה אחת פשוטה, ניתן להתחיל ליצור Snaps וסטוריז, או סרטוני Spotlight מושקעים יותר, ואלו יזכו כבר ב"פרספקטיבה הכפולה".

התלהבתם? רק רגע… המצלמה הכפולה, לפי החברה, זמינה כבר החל אתמול (ב'), אבל רק למשתמשי iPhone ומערכת iOS ברחבי העולם. אם יש לכם מכשיר מבוסס אנדרואיד – הוא יזכה בחידוש רק במהלך החודשים הקרובים.

עכשיו נשאלת השאלה מי ישבט ראשון את התכונה הזו, והאם יצליח איתה יותר מסנאפצ'ט עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים