הכירו את +12: אפליקציה חינמית לצפייה בתכני קשת בלייב וב-VOD

אפליקציית הסטרימינג החדשה של קשת תחליף את היישום makoTV ומכוונת לחוויית צפייה בטלוויזיה חכמה ובמובייל

מסכי טלוויזיה ב-+12.

קשת השיקה היום (א') באופן רשמי את +12 – אפליקציית סטרימינג מתקדמת לצפייה בתכני ערוץ 12 וחדשות 12 בשידור חי וב-VOD. האפליקציה החדשה תחליף את makoTV כשירות ה-BVOD (ר"ת Broadcaster Video On Demand) של קשת.

+12 מכוונת לחוויית צפייה בטלוויזיה חכמה ובמובייל, ומציעה שידורי לייב עם אפשרויות CatchUp ו-StartOver, לצד שירות VOD שאוצר ארכיון עם מאות מתכני קשת מכל השנים, ביניהם למשל: חתונה ממבט ראשון; הכוכב הבא; נינג'ה ישראל; הפרלמנט; רמזור ועוד.

לדברי קשת, "ב-+12 התוכן מוצג כקטלוג באיכות גבוהה ובממשק חינמי, מהיר ומתקדם, עם דגש על עיצוב וחווית משתמש". החברה הבטיחה כי בהמשך תתאפשר גם צפייה בתשלום, ללא פרסומות.

החברה הוסיפה כי בהשקת האפליקציה החדשה והמשודרגת, היא מתכתבת "עם האסטרטגיה של ערוצי הברודקאסט המובילים בעולם – FOX, NBC, Channel 4 ו-ITV – שמחזיקים גם הם באפליקציות סטרימינג הנשענות על מותגי התוכן הליניארי שלהם".

האפליקציה החדשה אופיינה, עוצבה ופותחה על ידי צוותי הטכנולוגיה של mako. בחודשים האחרונים היא הוטמעה בגרסת בטא אצל משתמשי makoTV כעדכון גרסה אוטומטי בסטרימרים, בטלוויזיות חכמות ובמובייל, וכבר היום היא אפליקציית הווידיאו השלישית הנצפית בישראל, אחרי נטפליקס ויוטיוב.

בהמשך השנה, צפויה קשת להשיק יחד עם RGE את freetv – שירות SVOD (ר"ת Subscription Video On Demand) שיציע את תכני ערוצי הברודקאסט הישראלים (חדשות, בידור, דרמה, דוקו, ריאליטי, תחקיר ועוד) לצד שידורי ספורט וילדים, במודל של דמי מנוי ובמחיר אותו מגדירה החברה כ"תחרותי".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים