הייפר גלובל: תוצאות עסקיות חזקות בחציון הראשון של השנה

החברה, שהתפצלה מאמת מחשוב, הציגה הכנסות שגדלו ב-32.6%, ל-132.7 מיליון דולר, ורווח נקי שגדל ב-75.5% - ל-7.5 מיליון ד'

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל.

הייפר גלובל, שהתפצלה מאמת מחשוב, פרסמה תוצאות עסקיות למחצית הראשונה של השנה והן בהחלט חזקות. ההכנסות של החברה ממכירות ושירותים בחציון זה הסתכמו בכ-132.7 מיליון דולר, לעומת כ-100.1 מיליון דולר בחציון המקביל אשתקד. הגידול של כ-32.6% נובע מתוספת לקוחות חדשים, מהתרחבות למוצרים חדשים בקרב לקוחות קיימים במגזרי פעילות חו"ל וישראל, וכן מגידול אורגני.

הרווח התפעולי בחציון הסתכם בכ-9.2 מיליון דולר, לעומת כ-6.2 מיליון דולר בחציון המקביל אשתקד – גידול של כ-49% הנובע בעיקרו מהשיפור ברווח הגולמי אשר קוזז בחלקו, בשל הגידול בהוצאות המכירה וההנהלה, כאמור.

הכנסות המימון נטו בחציון הסתכמו בכ-0.9 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות מימון נטו בסך של כ-0.5 מיליון דולר, בחציון מקביל אשתקד. השינוי נובע בעיקר מהכנסות בגין הפרשי שער. 

הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות בחציון הסתכמו בכ-11.8 מיליון דולר, לעומת כ-9.1 מיליון דולר בחציון המקביל אשתקד.

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל: "אנו ממשיכים את המגמה החיובית שנרשמה ברבעון הראשון, ומסכמים מחצית חזקה, תוך הצגת צמיחה משמעותית בכל הפרמטרים התפעוליים. צמיחה זו היא פועל יוצא של אסטרטגיית החברה למנף את הידע הטכנולוגי הרב שנצבר בישראל לתוך פעילויות נרכשות בחו"ל. במבט קדימה, נמשיך להתמקד בהשבחת הפעילויות הקיימות ובחינת רכישות סינרגטיות נוספות.

הרכישה האחרונה של חברת אדוונטק (Advantech Computer Systems) בארה"ב, עליה דיווחנו ברבעון השני, היא המשך ישיר לאסטרטגיית החברה בהרחבת הפריסה הגלובלית שלה, וזאת על מנת לאפשר ללקוחותינו הישראליים הפעילים בתחום המכשור הרפואי לצמוח בשוק האמריקני ולהתקרב אל שווקי המטרה בהם הם פועלים בזירה הגלובלית. אדוונטק מאפשרת לנו לחזק את יכולות הפיתוח, הייצור והתמיכה בחברות מכשור רפואי ישראליות, בעולם בו נדרשים ידע, ניסיון והתמחות בייצור תחת תקינה רפואית מחמירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים