קומסק תפיץ בישראל את פתרונות סלסטיה

סלסטיה פיתחה את סוויטת Q-Log, פלטפורמה ייעודית לניהול קמפיינים ארגוניים פרואקטיביים להעלאת מודעות עובדים לתקיפות סייבר ויישום תוכניות להעלאת המודעות בארגונים

מימין: רון אלחדיף, מנהל מוצר Q-Log בקומסק הפצה; לימור גרוסמן, סמנכ"לית שיווק בסלסטיה; ניר בר-אלי, מנכ"ל קומסק הפצה.

קומסק (Comsec) תפיץ בישראל את סוויטת Q-Log להעלאת מודעות עובדים לתקיפות סייבר, שפותחה על ידי חברת הסייבר הישראלית סלסטיה (Celestya).

במסגרת ההסכם בין החברות תבנה קומסק אקו-סיסטם של חברות אינטגרציה, אשר יתמחו בסוויטה, ותרחיב את מספר השותפות סביבה. עוד תהיה אמונה קומסק על ביצוע של פעילויות שיווקיות ופעילות להפצת הידע הטכנולוגי הנוגע במוצר וביכולותיו. כחלק מהקמת הפעילות בקומסק מונו מנהל מוצר ואחראי פריסייל, שתפקידם לנהל את הפתרון בשוק הישראלי.

חברת סלסטיה הוקמה בשנת 2014, והיא עוסקת בפיתוח ושיווק של Q-Log, פלטפורמה ייעודית לניהול קמפיינים ארגוניים פרואקטיביים להעלאת מודעות עובדים לתקיפות סייבר ויישום תוכניות להעלאת מודעות בארגונים.

יכולות הפלטפורמה כוללות הדמיה של מתקפות, העושות שימוש בדוא"ל, במסרונים, בגלישה באינטרנט, תקיפות באמצעות רשת אלחוטית ועוד. עוד כוללת הפלטפורמה מודולים המאפשרים עריכה, ניהול והפצה של לומדות והודעות מתפרצות, כמו גם איתור היחידות והעובדים המצויים בסיכון גבוה לחדירה של האקרים.

פלטפורמת Q-Log הינה מהראשונות בישראל בתחום העלאת מודעות עובדים, והיא מתעדכנת ביכולות חדשות בהתאם להתפתחות תרחישי תקיפה חדשים ובהתאם לצרכים הייעודיים העולים מקרב לקוחות החברה במגזר הארגוני.

לימור גרוסמן, סמנכ"לית השיווק בסלסטיה, ציינה, כי "הנתונים מראים בצורה חד משמעית שהמימד האנושי הוא כיום הנקודה הרגישה ביותר בעולם הסייבר. האקרים מחפשים ומאתרים נקודות תורפה בתוך כוח העבודה של הארגון, ודרכו מבצעים חדירה לארגון. הן הרגולטור והן מנהל האבטחה במגזר הארגוני הבינו שנדרשת עבודה מתודולוגית, רציפה ומסודרת כדי להעלות את מודעות העובדים לסוגיות הסייבר. שיתוף הפעולה שלנו עם קומסק יאפשר ליותר ארגונים בישראל התמודדות נכונה, סדורה ויעילה עם הסוגיה, ויאפשר להקטין את סיכוני הסייבר הנובעים מהמימד האנושי לארגונים".

ניר בר-אלי, מנכ"ל קומסק הפצה, הוסיף, כי "שילוב מארג הפתרונות של חברת סלסטיה לפרוטפוליו היצרנים של קומסק הפצה מהווה השלמה של פתרונות רובדי איומי הסייבר בארגונים השונים. פתרון Q-Log של סלסטיה ייתן ללקוחות והשותפים השונים כלים ייחודיים להעלאת המודעות הארגונית לתקיפות הסייבר השונות, שכולנו חשופים להן – הן במזיד והן בשל טעויות אנוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים