"ארגונים נדרשים לשלב תשתיות מקומיות וענן בפלטפורמה אחת"

כך לדברי ירון כהן, מנהל צוות ההנדסה בנוטניקס ישראל, טורקיה, יוון, וקפריסין, שדיבר במסגרת כנס IT4IDF – ועידת הפסגה השנתית לתקשוב, צבא וביטחון

ירון כהן, מנהל צוות ההנדסה בנוטניקס ישראל, טורקיה, יוון, וקפריסין.

"כחלק מהמסע למעבר לענן, ארגונים נדרשים לפתרון המשלב את תשתיות המחשוב המקומיות עם סביבות ענן ציבוריות ומגוונות, תחת פלטפורמה אחת, בצורה פשוטה לניהול ושקופה למשתמש, וזה מה שאנו מספקים", כך אמר ירון כהן, מנהל צוות ההנדסה בנוטניקס ישראל, טורקיה, יוון, וקפריסין.

כהן דיבר במסגרת כנס IT4IDF – ועידת הפסגה השנתית לתקשוב, צבא וביטחון. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה באולם אירועים לאגו בראשון לציון. את האירוע הנחה סא"ל (מיל') אודי קאוף, יוצא אגף התקשוב.

כהן סיפר לקהל: "נוטינקס היא חברת תוכנה אשר הוקמה בשנת 2009. בשנת 2012 הוצאנו לשוק את המוצר הראשון שלנו, ובשנת 2015 הכרזנו על ה-הייפר וויזור שלנו". הוא ציין כי "בתחילת דרכנו בנינו את הדטה סנטר המודרני, העתידי, כאשר במסגרת זו התבססנו על תשתיות IT מסורתיות, להן סיפקנו תוכנה, לטובת יכולת לייצר את רבדי התשתיות, הווירטואליזציה והרישות".

סיפורי הצלחה בעולם ובארץ, גם במגזר הביטחוני

"בשלב מאוחר יותר", ציין, "הבנו כי זה לא מספיק, כיוון שארגונים נדרשים למערך מוצרים בדטה סנטר שיהיה מוכלל וקל לניהול. או אז, הוספנו את המרכיבים החסרים, תוך מימוש תפיסת 'מוגדר תוכנה', SD".

"הצעדים אותם ערכנו במסגרת המסע לענן", אמר כהן, "כללו: חידוש של התשתיות; מימוש והפעלה של אסטרטגיית IT כשירות; שילוב ענן ציבורי; הפיכת הענן ל'בלתי נראה', ועבודה מול שלושת העננים הציבוריים הגדולים בצורה שקופה, כחלק מיצירת אותו 'ענן בלתי נראה'".

"בעת מימוש הפתרון שלנו", אמר כהן, "אנו מספקים ללקוח הארגוני חופש בחירה, קלות מימוש ויכולות ניהול. אנו מספקים פתרון אשר מתמקד בפשטות, שיפור חוויית לקוח, יכולת בחירה בעולם החומרה, וכל זאת תוך מעטפת של מודל עסקי".

"פלטפורמת הענן שלנו", ציין, "מעניקה מודל עקבי לתפעול כל סוגי הענן: ציבורי, פרטי והיברידי, והיא מקלה על הלקוחות הארגוניים בביצוע מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית, על ידי מתן מערך של פתרונות קלים לשימוש".

"נוטניקס מסייעת לארגונים לפעול בסביבה היברידית, מרובת עננים, עם פתרונות תשתית אחודה (HCI), מה שמאפשר ללקוחות להתמקד בתוצאות העסקיות שלהם באופן מיטבי. ארגונים משתמשים בתוכנות שלנו כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל אפליקציה בכל מקום, עבור הסביבות מרובות העננים ההיברידיות שלהם", סיכם כהן. "יש לנו כמה סיפורי הצלחות בארץ, לרבות בקרב גופים ביטחוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים