מיקרוסופט תספק את הטכנולוגיה שתכניס פרסומות לנטפליקס

ענקית הטק תאפשר פרסומות שיכנסו לשירות ההזרמות הפופולרי, כך הודיעו החברות ביום ד' ● לפי הדיווחים, חברת הבת NBCUniversal של קומקאסט וגוגל היו "המתמודדות המובילות" שלא זכו בחוזה

מה מסתתר מאחורי שיתוף הפעולה של נטפליקס עם מיקרוסופט?

ענקית הסטרימינג נטפליקס שכרה את שירותיה של מיקרוסופט, שנבחרה כספקית הטכנולוגיה עבור פרסומות שיכנסו לשירות ההזרמות הפופולרי, כך הודיעו החברות ביום ד'. לפי הדיווחים, חברת הבת NBCUniversal של קומקאסט וגוגל היו "המתמודדות המובילות" שלא זכו בחוזה.

"אנו נרגשים להימנות לשותפי הטכנולוגיה והמכירות של נטפליקס, כדי לסייע בהפעלת (מודל – ג"פ) מנויים הנתמכים בפרסומות הראשון שלהם", כתבה מיקרוסופט בפוסט שעלה לבלוג שלה.

החברה המשיכה והסבירה את המתכונת המתוכננת לפרסום בנטפליקס וציינה כי "בהשקה, לצרכנים יהיו אפשרויות נוספות לגשת לתוכן עטור הפרסים של נטפליקס. למשווקים המחפשים את מיקרוסופט לצרכי הפרסום שלהם תהיה גישה לקהל נטפליקס ולתוכן מלאי טלוויזיה פרימיום".

צפו בפרסומות – שלמו פחות

למעשה, מדובר במסלול שהחברה תספק ללקוחותיה שמעוניינים לצורך תוכן פרימיום ובתמורה לצפות במודעות במהלכו. לפי כל האינדיקציות, המודל הזה הוא בעצם מודל הפוך לשירותי פרימיום שמציעים ללקוח ביטול הפרסומות בעבור כספו.

סמנכ"ל נטפליקס, גרג פיטרס, אמר על המהלך ש-"באפריל הודענו כי אנו מציגים תוכנית מנוי חדשה הנתמכת בפרסומות במחיר נמוך יותר לצרכנים, בנוסף לתוכניות הבסיסיות, הסטנדרטיות והפרימיום הקיימות שלנו ללא פרסומות. היום אנו שמחים להכריז שבחרנו במיקרוסופט כשותפת טכנולוגית הפרסום והמכירות העולמית שלנו. למיקרוסופט יש את היכולת המוכחת לתמוך בכל צרכי הפרסום שלנו כאשר יחד אנו בונים הצעה חדשה הנתמכת בפרסומות. חשוב מכך, מיקרוסופט הציעה את הגמישות לחדש לאורך זמן, הן בצד הטכנולוגיה והן בצד המכירות, כמו גם הגנת פרטיות חזקה עבור החברים שלנו.

פיטרס הוסיף ואמר: "אלו ימים מאוד מוקדמים ויש לנו הרבה על מה לעבוד. אבל המטרה ארוכת הטווח שלנו ברורה: יותר בחירה לצרכנים וחווית מותג טלוויזיה איכותית יותר מלינארית למפרסמים. אנו נרגשים לעבוד עם מיקרוסופט בזמן שאנו מביאים את השירות החדש הזה לחיים".

החברה עדכנה כי כל המודעות שיוצגו בנטפליקס יהיו זמינות בלעדית דרך פלטפורמת מיקרוסופט והוסיפה כי "ההכרזה היום גם תומכת בגישה של מיקרוסופט לפרטיות, הבנויה על הגנה על מידע הלקוחות".

לפי הפוסט, שעליו חתום מיכאיל פארכין, נשיא חוויות אינטרנט במיקרוסופט, "זהו יום גדול עבור נטפליקס ומיקרוסופט. אנו נרגשים להציע ערך פרימיום חדש לאקוסיסטם המשווקים והשותפים שלנו, תוך סיוע לנטפליקס לספק אפשרויות רבות יותר ללקוחותיהם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים