אפל שחררה גירסאות בטא ציבוריות למערכות ההפעלה החדשות שלה

גירסאות הבטא הציבוריות הראשונות של עדכוני התוכנה למערכות iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOS ו-HomePod שוחררו, והתקנתן אפשרית במגבלות הסטנדרטיות

אפל שחררה טלאי אבטחה לחלק ממכשיריה. אילוסטרציה.

משתמשי אפל ההרפתקנים והסקרנים יכולים לנסות את הגירסאות החדשות של מערכות ההפעלה של אפל, ששוחררו בגירסת בטא ציבורית ראשונה ראשונה.

גירסאות הבטא הציבוריות הראשונות של עדכוני התוכנה למערכות iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOS ו- HomePod שוחררו על ידי אפל, זאת כחודש לאחר שהחברה הציגה אותן בוועידת המפתחים שלה בחודש שעבר.

כדי להתנסות בגירסאות החדשות, המשתמשים צריכים להיכנס עם ה-Apple ID שלהם ולהוריד פרופילי תוכנה מיוחדים עבור מכשירים נתמכים, שיאפשרו למכשירים להוריד ולהתקין את גירסאות הבטא החדשות באמצעות Software Update.

למרות שאלה גירסאות בטא ראשונות, הן נבדקו מעט יותר, ואפל הספיקה לטפל בבאגים, ללטש תכונות מסוימות ולהגיב למשובים של מפתחים לאחר פרסום גירסאות הבטא למפתחים בחודש שעבר, לאחר ועידת המפתחים, וסביר שהן קרובות למדי למהדורות הסופיות שאפל תשחרר בסתיו.

עם זאת, עדיין חלות הסתייגויות בעת התקנת תוכנת בטא כלשהי. חשוב לוודא שיש גיבויים עדכניים של המכשיר, כולל גיבויים של כל הקבצים החשובים ביותר למקרה שמשהו משתבש במהלך ההתקנה. כדאי גם להימנע מהתקנת בטא במכשירים שמשתמשים בהם ביום יום, ועדיף להשתמש במכשיר חלופי או ישן יותר.

בנוסף, ניתן להחזיר את המכשיר לגירסה הקודמת, אך זאת במגבלות שונות: תהליך החזרה לאחור ימחק את כל נתוני המשתמש וההגדרות הקיימים במכשיר, ובנוסף, תהליך זה אינו אפשרי עבור מכשירים מסוימים, כמו Apple Watch או רוב דגמי Apple TV.

חשוב לציין, שגירסאות הבטא החדשות דורשות חומרה מתאימה ויש לבדוק אם המכשיר מתאים לגירסה החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים