רוקוול הקימה בארץ מרכז לאבטחת סייבר תעשייתי

המרכז מבוסס, בין היתר, על רכישת אבנת אבטחת נתונים, שרוקוול ביצעה ב-2020 ● החברה מגייסת עשרות עובדים לתחום אבטחת הסייבר

המרכז החדש של רוקוול בישראל.

עוד מרכז סייבר גלובלי בארץ הקודש: רוקוול (Rockwell Automation), שפועלת בעולם האוטומציה התעשייתית, השיקה באחרונה בישראל מרכז גלובלי (SOC) לאבטחת סייבר תעשייתי. המרכז יספק שירותי אבטחת סייבר סביב השעון לאתרי החברה וללקוחותיה ברחבי העולם.

המרכז, שהוקם וממוקם בחולון, מבוסס על רכישות של שתי חברות אבטחת סייבר שרוקוול ערכה ב-2020 – אבנת אבטחת נתונים הישראלית ואוילו הספרדית. יגאל כהן, לשעבר מנכ"ל אבנת, יעמוד בראש פעילות הסייבר הגלובלית של רוקוול. בימים אלה מגייסת החברה, שלה יותר מ-24 אלף עובדים בעולם, עשרות עובדים למרכז התפעול של הסייבר התעשייתי בישראל, בין היתר לתפקידי ארכיטקט סייבר תעשייתי, מנהל צוות SOC, מהנדסי תוכנה, בודקי חדירות, אנשי מכירות ומנהלי תיקי לקוחות.

כמו כן, רוקוול חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם דראגוס ועם קראוד סטרייק, שהצטרפו למערך שותפות הסייבר שלה, שכבר כולל את קלארוטי הישראלית ואת סיסקו.

"הפעילות בישראל – מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה"

רוקוול פעילה בישראל מאז 2014 ומספקת, ישירות ובאמצעות מפיצים, פתרונות ושירותי אוטומציה, תוכנה ובקרה לחברות בתעשייה הישראלית ולנציגויות מקומיות של חברות תעשייה גלובליות, כמו גם לגופי צבא וביטחון. המטה של החברה ממוקם בנתניה ואריאל לסרי הוא המנכ"ל שלה בישראל.

לדברי כהן, "הפעילות של רוקוול בתחום אבטחת הסייבר התעשייתי, המנוהלת מישראל, היא אסטרטגית ומהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה. השקעותינו בתחום נועדו לשפר את פתרונות הבקרה התעשייתית שלנו, ולבנות את ההיצע החזק והמתמחה ביותר בתחום אבטחת מערכות תפעוליות בתעשייה. נסייע ללקוחותינו לאמץ גישה פרו-אקטיבית יותר של אבטחת סייבר, תוך כיסוי כל רצף התקיפה – לפני, במהלך ולאחר האירוע. זאת, לאור ההבנה כי אסטרטגיות אבטחה מסורתיות שמתאימות למערכות המידע (ה-IT) לא מספיקות להגנה על המערכות התפעוליות (ה-OT)".

לסרי אמר כי "תחום האוטומציה התעשייתית עובר מהפכה, כאשר מפעלים עוברים תהליכי מיכון מזורזים והופכים למחוברים יותר ויותר לאינטרנט. המפגש בין ה-IT ל-OT מהווה כר פורה למתקפות סייבר, לאור רמת האבטחה הנמוכה יחסית שלהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים