משה אטיאס פרש ממטריקס ומונה לדירקטור בשופרסל

סמנכ"ל הכספים הוותיק של ענקית ה-IT עוזב אותה לאחר שני עשורים, שבהן הוא הוביל את ההתפתחות של החברה מבחינה פיננסית

משה אטיאס, דירקטור בשופרסל.

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים הוותיק של מטריקס, פרש באחרונה מהתפקיד ומהחברה, ומונה לדירקטור בשופרסל. הוא נבחר על ידי בעלי המניות של ענקית הקמעונאות באספה הכללית השנתית שלהם, ויעסוק בתחומים הבולטים בפעילותה.

אטיאס מביא עמו לשופרסל ניסיון של 20 שנים כסמנכ"ל הכספים של מטריקס, תחת המנכ"ל, מוטי גוטמן. במסגרת תפקידו, הוא הוביל את הנפקת מטריקס בבורסה בתל אביב. כמו כן, הוא הוביל, מהבחינה הפיננסית, יותר מ-80 מיזוגים ורכישות של חברות שענקית ה-IT הישראלית ביצעה מאז שהצטרף אליה, בהן נטוויז, מידעטק, באבקום, אינטגריטי ו-Exzac. ככלל, בשני העשורים האחרונים – שבהן שימש אטיאס, כאמור, כסמנכ"ל הכספים של מטריקס – התרחבה פעילותה עד מאוד, והיא הקימה חברות בנות בארץ ובחו"ל.

דרכו המקצועית של אטיאס החלה במשרד רואי החשבון חגי וולנשטין ובסוף 1994 הוא מונה כשותף במשרד. לאחר מכן הוא שימש כסמנכ"ל הכספים של בית התוכנה NCC והוביל את מכירתו לאלרון. בהמשך הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים של אחת מחברות הקבוצה – אלרון סופט.

סמנכ"ל הכספים החדש של מטריקס, במקום אטיאס, הוא נבו ברנר – בעל ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק ההון. ברנר שימש בתפקידי מפתח בחברות כגון התעשייה האווירית ובזק.

לצד תפקידו בשופרסל, אטיאס ימשיך בתפקידו כיו"ר הרוח הישראלית – חברה לתועלת הציבור מבית הסוכנות היהודית וקרן היסוד, שפועלת למען אקטיביזם חברתי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מהיכרות אישית

    משה אטיאס - האיש והאגדה, הן מקצועית והן אישית, משכמו ומעלה. מטריקס זהו בו במשך שני עשורים ואני בטוחה שימשיכו ליהנות מהתשתית הנהדרת שבנה גם בעשורים הבאים

אירועים קרובים