טלגרם מציעה מנוי פרימיום – האם זה כדאי?

המנוי יסדר לכם שימוש בלי פרסומות ועוד צ'ופרים אבל הכי משמעותי - בטלגרם מציינים שעיקר השוני בין מנוי הפרימיום למנוי החינמי הרגיל הוא הכפלה של כל היכולות שמציעה האפליקציה ● מה זה אומר?

טלגרם.

טלגרם השיקה באופן רשמי את מנוי הפרימיום שלה. אנשים שירכשו את המנוי, שעלותו מגיעה ל-4.99 דולר בחודש, יזכו קודם כל להימנע מהפרסומות הרבות שהתחילו להציף את האפליקציה בערוצים הציבוריים, וגם יקבלו מדבקות בלעדיות, אפשרות לבחור צלמית אחרת עבור האפליקציה, ואפשרות לבחור אנימציה עבור תמונת הפרופיל שלהם, ועוד. אבל אלו הם הקישוטים בלבד.

מכפיל יכולות. מנוי פרימיום בטלגרם.

מכפיל יכולות. מנוי פרימיום בטלגרם. צילום: טלגרם

בשירות המסרים המיידיים המוצפן מציינים שהדבר העיקרי שמציע מנוי הפרימיום לעומת המנוי החינמי הרגיל הוא הכפלה של כל היכולות שמציעה האפליקציה. לדוגמה, אפשר לשמור 400 תמונות GIF במקום 200, אפשר לכתוב תיאור ביו ארוך יותר באופן משמעותי שניתן לשלב בו גם קישור, אפשרות להצטרף לעד 1,000 ערוצים וקבוצות גדולות במקום 'רק' ל-500, וגם אפשרות לשמור עד 20 קיצורים לקישורים במקום ל-10 בלבד במנוי החינם.

גם כמות המידע שאפשר להעלות בכל קובץ הוכפלה. מנויי הפרימיום יוכלו בבת אחת להעלות קבצים של ארבעה גיגה-בייט. השמירה בענן של טלגרם תמשיך להיות חינמית גם עבור משתמשי החינם, ואלו יוכלו להוריד גם את הקבצים הגדולים יותר שיועלו בידי משתמשי הפרימיום.

החברה גם מבטיחה העלאה והורדה מהירים הרבה יותר של אותם קבצים. לטענתה של טלגרם עבור משתמשי הפרימיום מגבלת המהירות היחידה תהיה מהירות הקישור שלהם לאינטרנט.

בטלגרם מבטיחים שלמרות השקת מנוי הפרימיום החברה אינה מתכוונת לנטוש את המשתמשים החינמיים והם ימשיכו לזכות לקבל גם בעתיד תוספות ושיפורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים