מצטרפת למועדון חדי הקרן: ואיאר מגייסת 108 מיליון ד' לפי שווי של מיליארד ד'

החברה מספקת פתרונות המופעלים על ידי רדאר-על-צ'יפ שפיתחה, לשווקים כמו רכב, Elderly Care, קמעונאות ועוד

החומרה של Vayyar.

ואיאר אימג'ינג (Vayyar Imaging) הישראלית הודיעה היום (ב') כי השלימה סבב גיוס E בסך של 108 מיליון דולר, בהובלת Koch Disruptive Technologies. סבב גיוס זה מביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-300 מיליון דולר, ולפי הערכות בוצע לפי שווי של כמיליארד דולר.

סבב הגיוס הנוכחי כולל משקיעים חדשים, בהם  GLy Capital Management ו-Atreides Management LP, לצד משקיעים קיימים הכוללים את KDT, Battery Ventures, Bessemer Ventures, Regal Four, Claltech וקרנות הון סיכון נוספות. כדי לתמוך בפעילות המשקיעים בסין, שכרה Vayyar את חברת China International Capital Corporation Limited לשמש כיועץ הפיננסי הראשי שלה.

החברה נוסדה עם החזון לאתר ולזהות סרטן שד בשלבים מוקדמים באמצעות טכנולוגיית RF, ומאז הרחיבה משמעותית את עסקיה לשווקים כמו רכב, Elderly Care, קמעונאות ועוד. החברה מספקת פתרונות המופעלים על ידי רדאר-על-צ'יפ המוביל שהחברה פיתחה ומבוססים על אלגורתמים ו-ML שמאפשרים רזולוציה גבוהה וזיהוי מטרות שונות.

בתחום הרכב מציעה ואיאר פלטפורמה 4D מבוססת רדאר, שמשנה את הבטיחות בתא הנוסעים ברכב, ה-ADAS והאופנועים (ARAS). פלטפורמת ה-ARAS של החברה נמצאת בשלב הייצור ההמוני לטובת פריסה נרחבת על אופנועים ומספקת בטיחות יוצאת דופן למשתמשי הדרך המצויים בסיכון הגבוה ביותר בעולם. החברה גם זכתה בחוזי אספקה ליצרני רכב ביפן ובווייטנאם ונמצאת בהתקשרויות מתקדמות עם כמעט כל יצרן מערכות ורכבים הן לתא הנוסעים והן ל-ADAS.

בתחום הטיפול בקשישים מציעה החברה את Vayyar Care, פתרון ניטור מרחוק ייחודי, המוטמע במערכות הקריאה לצוות רפואי, המגן על האוכלוסייה המזדקנת באמצעות זיהוי נפילה אוטומטי ונתונים המגיעים מתוך ניתוח התנהגותי על פני זמן.  באחרונה חתמה ואיאר על הסכם מיזם משותף עם החברה הבת של Haier HCH Ventures, תוך מינוף טכנולוגיית ה-Senior Care שלה, על מנת לתת מענה לשוק ה-Silver Tech בסין בהיקף של 4 טריליון יואן (625 מיליארד דולר). בנוסף, החברה משתפת פעולה עם אמזון ומספקת חיישן לזיהוי נפילות בתוכנית Alexa Together.

רביב מלמד, מייסד שותף ומנכ"ל ואיאר, ציין כי: "אנחנו שמחים וגאים לקדם את השותפות שלנו עם המשקיעים הקיימים, כולל KDT ומשקיעים נוספים המשתפים איתנו פעולה בפעם הראשונה. בתקופה מאתגרת כמו זו עבור הכלכלה העולמית, סבב הגיוס הנוכחי שלנו מראה את התמיכה של המשקיעים בדרך שבה ואיאר הולכת והצבעת אמון ברורה בחוזק של הטכנולוגיה שלנו ובקדמה האסטרטגית המהירה של הארגון שלנו".

כספי הגיוס ישמשו את החברה להמשיך ולבסס את הובלתה בענפי הליבה, להרחיב את פעילותה בשווקים נוספים ולהגדיל את נוכחותה הפיזית ברחבי אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומזרח אסיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים