פורטק תפיץ בארץ את ZecOps, שמנתחת תקיפות סייבר במובייל

הפתרון של ZecOps מנטר את הלוגים של מערכת ההפעלה, בודק את הקבצים וכל התהליכים שהתרחשו בו ומדווח, תוך דקות אחדות, אם המכשיר נפרץ

מימין לשמאל: ניר אברהם, מייסד שותף ומנהל ZecOps ישראל; אלון יעקב, מנכ"ל פורטק.

חברת פורטק (ForeTech), המתמחה בהפצת פתרונות בתחום אבטחת מידע וסייבר, חתמה על הסכם הפצה עם חברת ZecOps

הפתרון של ZecOps מנטר את הלוגים של מערכת ההפעלה, בודק את הקבצים וכל התהליכים שהתרחשו בו ומדווח, תוך דקות אחדות, אם המכשיר נפרץ, וזאת מבלי לגעת במידע האישי של בעל המכשיר. במקרה של פריצה למכשיר, הפתרון מדווח על מועד הפריצה ובאיזה אופן בוצעה.

"ZecOps היא החברה היחידה בעולם שיכולה לבצע ניתוח כזה, באופן אוטומטי ותוך דקות אחדות", אמר אלון יעקב, מנכ"ל פורטק. "האלטרנטיבה היחידה הקיימת כיום היא חוקר פרטי, שישב על מכשיר הטלפון במשך חודשים וינסה לנטר ולפצח את האירוע באופן ידני".

אירועי תקיפות הניידים שעלו לאחרונה לכותרות הדגימו בצורה החדה ביותר את הנחיצות שיש בשוק העולמי לפתרון שלנו", אמר ניר אברהם, מייסד שותף ומנהל ZecOps ישראל.

לדבריו, "מקרה NSO עורר פולמוס ציבורי משמעותי, אבל הציבור, וגם התקשורת, שכחו כי יש עוד עשרות חברות תקיפה בעולם. ארגונים, גופים ביטחוניים ואפילו מדינות יכולים להתחקות אחר פריצות אלה בקלות וביסודיות באמצעות הפתרון שלנו".

ZecOps הוקמה לפני 4.5 שנים, גייסה 11.6 מיליון דולר ומעסיקה היום כ-25 עובדים ברחבי העולם. לקוחותיה מגיעים מכל המגזרים, כולל פיננסים, היי-טק, תקשורת, ביטחון ועוד, והיא ממשיכה לפתח את הפתרון שלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים