שכרו ב-2021 של מנכ"ל אמזון הראשון לאחר המייסד: כ-213 מיליון דולר

אנדי ג'סי, מי ששימש כמנכ"ל עסקי הענן של חברת הענק, קיבל עם קידומו לתפקיד נשיא ומנכ"ל מענק מיוחד של 61 אלף מניות, והתגמול לשנת 2021 מסמן עלייה של פי שישה בשכרו בשנת 2020 בתפקידו הקודם

אנדי ג'סי, מנכ''ל אמזון.

חבילת השכר וההטבות של אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון, לשנת 2021 הגיעה לסך של 212.7 מיליון דולר, כשרוב הסכום מורכב ממענק מניות בסך 211.9 מיליון דולר – קפיצת מדרגה משמעותית במהלך השנה הראשונה שלו בניהול ענקית הטכנולוגיה.

לפי מסמכים שגישה אמזון לרשות לניירות ערך האמריקנית, מי ששימש כמנכ"ל עסקי הענן של חברת הענק קיבל עם קידומו לתפקיד נשיא ומנכ"ל מענק מיוחד של 61 אלף מניות, שיבשילו בעוד חמש עד עשר שנים, והתגמול לשנת 2021 מסמן עלייה של פי שישה בשכרו בשנת 2020 בתפקידו הקודם.

ג'סי הפך למנכ"ל אמזון בקיץ שעבר, במקום המייסד ג'ף בזוס, שממשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון של אמזון אך פרש מתפקיד המנכ"ל כדי להתמקד בחברת החלל שלו Blue Origin ובמיזמים אחרים. מענקי מניות גדולים למנכ"לים נכנסים אינם יוצאי דופן, מכיוון שהם נועדו להעניק למנהלים נתח גדול עוד יותר מביצועי החברות באופן מיידי. לדוגמה, כשסונדאר פיצ'אי נכנס ב-2019 לתפקיד המנכ"ל של אלפבית, החברה האם של גוגל, הוא קיבל מענקי מניות בשווי כולל של כ-240 מיליון דולר, על פי מסמכים שהגישה החברה לרשות ניירות ערך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים