סנאפצ'ט מחדשת: מאפשרת לשלוח מדבקות עם קישור מיידי ליוטיוב

הרשת החברתית הודיעה כי מעתה יוכלו המשתמשים לשתף קליפים מיוטיוב בצורה חלקה עם חבריהם, ישירות דרך מצלמת היישום

קליפ בקליק. מדבקת קישור ליוטיוב בסנאפצ'ט.

יותר משני מיליארד משתמשים מחוברים מבקרים ביוטיוב (YouTube) שבבעלות גוגל (Google) מדי חודש, כדי לצפות בסרטוני מוזיקה, בקליפים שמהם ניתן ללמוד מיומנויות שונות ובקטעי וידיאו שמספקים את החדשות המסורתיות או האזוטריות/קונספירטיביות. רבים מהם נוטים לשתף לינקים לסרטוני היוטיוב עם חבריהם ברשתות החברתיות.

סנאפצ'ט החליטה להפוך את השיתוף הזה לקל במיוחד לביצוע – פשוט בהקלקה אחת. החברה הבעלים של סנאפצ'ט, סנאפ (Snap) שמה, פרסמה באחרונה פוסט שבישר על החידוש, ובו ציינה כי "עם השילוב החדש הזה, אנחנו מקלים מתמיד על הצופים לשלוח את הקליפים והסרטונים האהובים עליהם בדיוק במקום שבו הם כבר מדברים עם חבריהם, בסנאפצ'ט".

לדברי החברה, זו הפעם הראשונה שבה ניתן לשתף קישורי יוטיוב באופן חזותי ישירות ל-Snapchat Stories ול-Snaps, תוך גישה למצלמה ולחבילה המלאה של ה-Snapchat Creative Tools, כשלמעשה הלינקים יגיעו לנמענים כמדבקות יוטיוב הניתנות ללחיצה, אשר מוליכות את המשתמשים ישירות לסרטון באפליקציית יוטיוב, או בדפדפן, תלוי מאיזה פלטפורמה הם מחוברים לסנאפצ'ט – ניידת או נייחת.

"בסנאפ, אנו מאמינים בכוחה של תקשורת חזותית, ועם השותפות הזו, אנו נותנים לקהילה שלנו אינסוף דרכים להביע את עצמה, לשתף את מה שהמשתמשים צופים בו ולהוסיף לטייק היצירתי שלהם", צוין בפוסט.

אז מה עושים כשיש סרטון יוטיוב שרוצים לשתף?

פתחו את אפליקציית יוטיוב ובחרו בסרטון לצפייה > הקישו על 'שתף' ולאחר מכן הקישו על סמל הסאפצ'ט, כדי לדלג אוטומטית למצלמת היישום > צרו Snap מקורי עם המדבקה האוטומטית של יוטיוב, וכמובן הוסיפו כיד הדימיון הטובה עליכם, באמצעות שימוש בכל אחד מהכלים היצירתיים שמציעה הפלטפורמה > שלחו.

בהמשך כל מה שחברי הסנאפצ'ט שלכם צריכים לעשות הוא להקיש על מדבקת היוטיוב על מנת לצפות בסרטון באפליקציית YouTube או בדפדפן שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים