ווינג סקיוריטי – סטארט-אפ של בכירים במחשוב בצה"ל – גייס 20 מיליון ד'

החברה, שמפתחת פלטפורמת אבטחת SaaS כוללת לארגונים, השלימה סבב גיוס A ● הסבב החדש מצטרף לגיוס סיד שערכה החברה לפני כשנה, בהיקף של 6 מיליון דולר, ומביא את סך ההשקעה בחברה עד היום ל-26 מיליון

ווינג סקיוריטי.

הסטארט-אפ ווינג סקיוריטי (Wing Security), שמפתח פלטפורמת אבטחת SaaS כוללת לארגונים, השלים סבב גיוס A של 20 מיליון דולר. הסבב החדש מצטרף לגיוס סיד שערכה החברה לפני כשנה בהיקף של 6 מיליון דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה עד היום ל-26 מיליון דולר.

את סבב גיוס A הובילה קרן GGV Capital בהשתתפות של קרן S-Capital של חיים סדגר ואיה פטרבורג, שהובילה את גיוס הסיד. השתתפו בגיוס החדש גם חברי קבוצת SVCI (ר"ת Silicon Valley CISO Investment), אשר מורכבת מ-60 מנהלי אבטחת מידע מובילים בארה"ב, המשקיעים את הונם האישי והמומחיות שלהם בתמיכה במספר מצומצם של סטארט-אפים נבחרים. עוד בין המשקיעים בסבב שורה של בכירי תחום הסייבר, בהם מיכאל שאולוב, מנכ"ל וממייסדי פיירבלוקס; אבי שוע וגיל גרון, ממייסדי אורקה סקיוריטי; קארים טובה, מנכ"ל Kenna Security, שנרכשה על ידי סיסקו; וגלינה אנטובה, ממייסדי קלארוטי

מהאבטחה בצה"ל לחברת סייבר 

ווינג סקיוריטי הוקמה בשנת 2020 על ידי תא"ל (מיל.) נועם שער, המשמש כמנכ"ל החברה וכאל"מ (מיל.), וגלית לובצקי שרון, סמנכ"ל טכנולוגיה. שער ולובצקי שרון – שניהם זוכי פרס ביטחון ישראל – עובדים יחד מזה 25 שנים בשורת תפקידים ב-8200 וביחידות אחרות בצה"ל. שער שימש כמפקד חטיבת ההגנה בסייבר של צה"ל ולובצקי שרון הובילה את פיתוח יכולות הסייבר וההגנה של צה"ל, החל מהשלבים הראשונים ולאורך שנים רבות. החברה מעסיקה 30 עובדים. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת מרכז הפיתוח, לגיוס כוח אדם איכותי, להרחבת היצע המוצרים של החברה ולתגבור מערך השיווק והמכירות.

ווינג סקיוריטי, כאמור, מפתחת את הפלטפורמה היחידה שמספקת אבטחת SaaS מקצה לקצה. משלב גילוי כל אפליקציות ה-SaaS בהן הארגון ועובדיו עושים שימוש, דרך זיהוי החולשות ונקודות הפרצה הפוטנציאליות, ועד לתיקון אוטומטי. המערכת מוצאת ומתקנת את בעיות האבטחה העיקריות הקשורות ל-SaaS, כולל, חיבורים מסוכנים בין אפליקציות (app2app), שיתופי קבצים חיצוניים, זיהוי אפליקציות חדשות, הרשאות יוצאות דופן שניתנו על ידי משתמשים וחשיפת חוסר עקביות בפעולת המשתמשים.

המערכת מספקת תצוגה ברורה אלו אפליקציות תואמות, ולאלו אפליקציות יש דירוג אבטחה גבוה או נמוך, ומאפשרת למשתמשים להתאים אישית את הגדרות האבטחה שלהם. בכל התהליך מנהלי האבטחה יכולים לבחור לערב את משתמשי הקצה – העובדים – ולאפשר להם להיות חלק מהפתרון לשמירה על ארגון מאובטח יותר. יחד עם זאת, בידי מנהלי האבטחה שליטה מלאה במה להתמקד ומתי לנקוט בפעולה, עם אפשרות לאוטומציה מלאה.

פתרונות יעילים שמגבירים סיכוני אבטחה. SaaS. אילוסטרציה.

פתרונות יעילים שמגבירים סיכוני אבטחה. SaaS. אילוסטרציה. צילום: BigStock

היקף השימוש ב-SaaS צפוי להגיע השנה ל-172 מיליארד ד'

השימוש ב-SaaS גובר ועל פי מכון המחקר גרטנר צפוי להגיע השנה ל-172 מיליארד דולר. השימוש הגדל באפליקציות SaaS מצוין מצד אחד ליעילות העסקים, אבל מצד שני מייצר פוטנציאל חשיפה למידע רגיש.

לפי דבריי ווינג סקיוריטי, הפלטפורמה שלה מאפשרת לחברות להנות מיתרונות העבודה עם מאות אפליקציות SaaS, מבלי לגרום הפרעה לעבודה של המשתמשים, ובכך מאפשרת לחברות להתמודד עם האתגרים של עבודה מבוזרת.

לדברי נועם שער, מנכ"ל ווינג סקיוריטי: "ככל שהארגונים מסתמכים יותר ויותר על פתרונות SaaS והיעילות שהם מספקים, אנשי האבטחה נדרשים להתמודד עם מגבלות ביכולת שלהם לראות את התמונה המלאה ולהגן באופן אמיתי על מערכות הארגון. ווינג סקיוריטי נוסדה כדי להתמודד עם האתגרים הללו, עם גישה מקורית שמאפשרת לארגונים להנות מיתרונות העבודה עם גורמים חיצוניים ולהגן מפני הפיכתם לנתיב לביצוע תקיפות. המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות שלנו לישון בשקט בלילה, בידיעה ש-ווינג פועלת 24/7, מנתחת אפליקציות חדשות ופותרת בעיות אבטחה מיד כשהן צצות".

"פתרון אבטחתי של win-win לאנשי האבטחה וגם למשתמשי הקצה"

אורן יונגר, משקיע ב-GGV Capital: "השילוב של כלי SaaS של גורמים שלישיים ורביעיים בתוך הארגון יוצר נקודות פגיעות חדשות בארגונים, שמדאיגות את מנהלי האבטחה, ובצדק. זה כבר לא עניין של אם תבוא מהם תקיפה, אלא מתי. צוות ווינג סקיוריטי הצליח לזהות את הבעיה ולבנות פתרון אבטחתי שיוצר מצב של win-win לאנשי האבטחה וגם למשתמשי הקצה בארגונים. בעולם שבו עבודה מרחוק הפכה להרגל שישאר איתנו, ועובדים בארגונים משלבים במחשבים שלהם תוכנות שונות באופן ישיר בלי ליידע את אנשי האבטחה, הפלטפורמה המקיפה של ווינג היא פתרון חובה שיהיה בכל ארגון".

איה פטרבורג מ-S-Capital: "חברנו לצוות של ווינג כבר בשלבים המוקדמים של החברה, כאשר זיהינו פתרון חדשני עם טכנולוגיה מתקדמת לפתרון בעיה כואבת. העומק שמביא איתו צוות היזמים הינו יוצא דופן בשוק. מדובר בשני מייסדים שפיתחו וניהלו את מערכות ההגנה המתקדמות ביותר של צה"ל, והתמודדו עם אירועי סייבר אמיתיים בסדר גודל לאומי. המשוב מהלקוחות והשוק מוכיח שהדרך בה בחרו היא הנכונה".  

פיליפ מרטין, מנהל האבטחה הראשי של קוינבייס (Coinbase), מקבוצת SVCI, המאגדת את המשקיעים הפרטיים: "הפלטפורמה ההוליסטית של ווינג דואגת לכל צרכי האבטחה של הארגון מול שירותי SaaS. היא מזהה את כל האפליקציות החיצוניות, מאתרת את הסיכונים ומנהלת את תהליכי התיקון. היא מאפשרת לצוותי הסקיוריטי להתמודד עם אתגרי האבטחה של SaaS במהירות וביעילות, ומאפשרת לעובדים שרוצים להשתמש בכלי SaaS לעשות זאת ללא חשש ולשפר את הפרודוקטיביות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים