האתגר המשולש של מנהלי התשתיות והאחסון

אסטרטגיות הטיפול בנתונים המאוחסנים מעולם לא היו מרכזיות יותר להצלחה העסקית כפי שהן כיום", כך אמר ג'וואו סילבר, סגן נשיא לאזור EMEA בפיור

"האתגר הניצב כיום בפני מנהלי התשתיות והאחסון הוא משולש: לשפר את היעילות התפעולית, להנפיק שירותים מבוססי נתונים מהר יותר, ולעבוד בסביבה מרובת עננים והיברידית, בצורה קלה ופשוטה. אסטרטגיות הטיפול בנתונים המאוחסנים מעולם לא היו מרכזיות יותר להצלחה העסקית כפי שהן כיום", כך אמר ג'וואו סילבר, סגן נשיא לאזור EMEA בפיור (Pure Storage).

סילבר היה דובר המפתח בכנס שערכה היום (ג') טרה סקיי תחת הכותרת Pure Launch Israel 2022 במלון הרודס בהרצליה פיתוח. באירוע, שהתקיים בהפקת אנשים ומחשבים, הוצגו למשתתפיו פתרונות פיור, שאותה טרה סקיי מייצגת בישראל מאז השנה שעברה ומטמיעה את פתרונות האחסון שלה בשוק המקומי.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הוא ציין כי פיור הוקמה ב-2009 והשיקה את מוצרי האחסון שלה ב-2011. "אינדיקציה להצלחתה העתידית הייתה כבר ב-2013, כשהיא חתמה על הסכם להשקעה ופיתוח טכנולוגי עם In-Q-Tel – זרוע הון-הסיכון של ה-CIA", אמר סילבר. "החברה צמחה מאז בהכנסותיה בקצב של כ-50% מדי רבעון ומ-2016 היא רווחית. היא גייסה יותר מחצי מיליארד דולר מקרנות הון-סיכון, בטרם הונפקה ב-2015. ב-2017 ההכנסות שלה חצו את הרף של מיליארד דולר".

"ב-2018", הוסיף, "פיור ביצעה את הרכישה הראשונה שלה, תמורת 25 מיליון דולר, של StorReduce, שעסקה במניעת כפילויות של נתונים. ב-2020 היא רכשה את פורטוורקס, ספקית של פתרון אחסון מבוסס תוכנה לניהול נתונים, המתממשק באופן מלא וטבעי לפלטפורמת קוברנטיס, תמורת 370 מיליון דולר".

"הרעיון: פישוט כלל תהליכי האחסון עם ייעול תפעולי"

לדברי סילבר, "הרעיון שעמד בפניהם של מייסדי פיור היה פישוט של כלל תהליכי האחסון עם ייעול תפעולי, וזה נעשה, בין השאר, על ידי כתיבת כל שורות הקוד של מוצרי החברה מאפס. פיור נוסדה על ידי ותיקים בעולם האחסון: ג'ון 'קוז' קולגרוב, ממייסדי החברה ולשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיה שלה, היה מהמהנדסים הראשונים ב-וריטאס, וכך גם הנשיא לשעבר, דיוויד הטפילד. ג'ון הייז, ממייסדי החברה ולשעבר האדריכל הראשי שלה, עבד קודם לכן במשרד הטכנולוגיה הראשי של יאהו!. סקוט זייצן, לשעבר מנכ"ל החברה, היה סמנכ"ל הטכנולוגיה והנשיא של זימברה".

סילבר ציין כי "יש לפיור יותר מ-10,000 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם, בהם ניתן למנות את דומינו'ס פיצה, טי-מובייל, וריטאס וסרוויס נאו. רק בשנה החולפת נוספו לה כ-1,500 לקוחות".

"בניגוד לכלל החברות, שמשקיעות במו"פ כ-5% מכלל ההשקעות שלהן", אמר, "אנחנו מתהדרים בהשקעה שנתית במו"פ בשיעור חסר תקדים של 19%, וזה מניב ערך ללקוחותינו".

"החברה מובילה מזה שמונה שנים ברביע הקסם של גרטנר לתחום, והיא אף דירגה אותה כמובילה בתחום שביעות רצון הלקוחות – הן ברמת המוצרים והן בשירות ובתמיכה שהיא מעניקה ללקוחותיה", הוסיף.

בהמשך דבריו מנה סילבר את היתרונות שלדבריו יש בפיור ובמוצר שלה: "החברה נותנת פתרון לאתגרי המחר, בעוד ששאר החברות עוסקות באתגרי ההווה ובמענה לבעיות נפח וביצועים. פיור עונה לאתגרים החשובים, עם פתרונות אחסון מבוסס קוברנטיס, אחסון מוגדר תוכנה ויכולת להעברת נתונים לעננים הציבוריים. מערכות החברה אגנוסטיות בהרצת עומסי עבודה שונים, בסביבות השונות – מהדטה סנטר ועד לענן. פיור מספקת לארגונים יכולת אחסון באופן עקבי, עם שכבה של אחסון מוגדר תוכנה – מה שאין למתחרות. שילוב הפתרונות של פיור מעניק לארגונים את הכוח להגיב מהר לחדשנות, באמצעות חוויית אחסון דינמית, וגם בענן – שהיא גמישה ומסופקת בקוד לפי דרישה".

לסיכום הוא אמר ש-"פיור מעניקה לארגונים את המומחיות והביטחון הדרושים להם, כדי שיוכלו לפעול בעולם האחסון כשירות – ולעשות זאת בסביבה מרובת עננים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים