מהם "כאבי הראש" של מנהלי התשתיות והאחסון?

אורית הרלב, סמנכ''לית המכירות של טרה סקיי, ציינה את האתגרים העיקריים שעומדים מול מנהלי התשתיות והאחסון בארגונים

אורית הרלב, סמנכ''לית המכירות של טרה סקיי.

"מנהלי התשתיות והאחסון בארגונים ניצבים מול לא מעט אתגרים שמסבים להם כאבי ראש: הם נדרשים למערכות המתאפיינות בפשטות תפעולית ועמידות, עם יכולות הגנה על המידע. זאת, לצד שקיפות ובנייה של מנגנוני חיזוי חכמים להבנת טרנדים, חיזוי שגיאות ויכולת של טיפול פרו-אקטיבי", כך אמרה אורית הרלב, סמנכ"לית המכירות של טרה סקיי.

הרלב דיברה בפתח כנס שערכה טרה סקיי ללקוחותיה. הכנס, Pure Launch Israel 2022, נערך היום (ג') במלון הרודס בהרצליה פיתוח, בהפקת אנשים ומחשבים. באירוע הוצגו למשתתפיו פתרונות פיור (Pure Storage), שאותה טרה סקיי מייצגת בישראל מאז השנה שעברה ומטמיעה את פתרונות האחסון שלה בשוק המקומי.

לדבריה, "אתגרי היומיום של מנהלי התשתיות והאחסון הם רבים: עליהם לחדש את האפליקציות המסורתיות, שנבנו באופן מונוליטי; לבחור פלטפורמות לעולמות ה-IT החדשים, לרבות קוברנטיס ומיקרו-שירותים; להעביר יכולות שנבנו בסביבת הרישוי המסורתית, און-פרמיס – לענן; לנהל תשתיות שהופכות למורכבות יותר ויותר, לרבות שינוע הנתונים מהדטה סנטר לענן, ומשם לסביבות מרובות עננים; ולטפל בהיבטי אבטחה בכלל ואבטחה בעולמות הפיתוח בפרט, עם יכולות ל-DevOps ול-DevSecOps".

צמצום הוצאות, חוויית אחסון דינמית והתאמה לרגולציות

"טרה סקיי", אמרה הרלב, "רואה בשותפות עם פיור יכולת לתת ערך רב ללקוחותיה במסע הדיגיטלי. פיור מספקת מגוון רחב של פתרונות, לחברות מכל הסוגים והגדלים – מעסקים מסורתיים ועד לסטארט-אפים שנולדו בענן ועומדים בפני אתגרי התרחבות. החברה מסייעת ללקוחות הארגוניים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית בצורה חלקה, בטוחה וחסכונית, תוך שמירה על אבטחת מידע ושלמות הנתונים, ללא הפרעה".

"השותפות שלנו עם פיור, בשילוב יכולות ומומחיות האינטגרציה, מספקת רמת אחסון אחרת לארגונים", ציינה. "אנחנו מציעים חוויית לקוח חזקה עם פתרונות שיעצימו ארגונים, וחוויית אחסון דינמית, מבוססת ענן, גמישה, מאובטחת ולפי דרישה".

היא הוסיפה כי "יש לנו כבר לקוחות בישראל: ארגונים מסורתיים, חברות היי-טק, סטארט-אפים וחדי קרן. כיום, כאשר ארגונים עובדים באופן מקוון מלא, לא ניתן לסבול השבתה ולו לפרקי זמן קצרים. נכפיל ואף נשלש את היקף הפעילות שלנו בתחום, לאור הביקוש למענה טכנולוגי מתקדם ו-'משבש' בעולם האחסון. ישראל היא מובילה עולמית בטכנולוגיות דיגיטליות, ובכל זאת, עסקים רבים לא עברו במלואם למודלים של תוכנה כשירות. יחד עם פיור נוכל לעזור לחברות לצמצם הוצאות בזמן המעבר ולהבטיח טכנולוגיות מתקדמות ללקוחות. הודות לשותפות שלנו אתה, חברות ישראליות יוכלו כעת לעמוד בכל הרגולציות המקומיות, בעת שילוב יכולת ליבה זו בתשתית הנתונים שלהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים