נט-אפ ואמת מחשוב הקימו אקדמיה לתחומי האחסון וניהול המידע

במסגרת התוכנית יוכשרו עשרות עובדים בשנה בעולמות אלה, בניסיון לצמצם במשהו את המחסור בכוח אדם טכנולוגי ● על פי שתי החברות, המענה למחסור יגיע מהאקדמיה

משתתפי הקורס הראשון של אקדמיית נט-אפ, שנפתח בשבוע שעבר.

נט-אפ ישראל ואמת טכנולוגיות מקבוצת אמת מחשוב, שהיא שותפה שלה, הקימו באחרונה אקדמיה לטובת הכשרה מקצועית בנושאי מערכות אחסון וניהול מידע. בשתי החברות אומרים כי "האקדמיה היא המענה למחסור בכוח אדם מיומן טכנולוגי".

אקדמיית נט-אפ הינה תוכנית חדשה, שמטרתה לתרום לצמצום המחסור בכוח אדם מיומן בעולם הייעוץ הטכנולוגי. מדובר ביוזמה מקומית, לסיוע למשק הישראלי באיתור מומחים בתחומי ניהול המידע והכשרתם המקצועית. זו תיעשה באמצעות שיעורים אונליין, הדרכה אישית ופעילויות מונחות באתרי הלקוחות.

תוכנית הקורס נבנתה על ידי צוותים משתי החברות, שאותם הובילו לביא גור, מנהל צוות שירותים מקצועיים בנט-אפ ישראל, ושלומי בן סימון, מנהל חטיבת הדליוורי באמת טכנולוגיות. הקורס הראשון נפתח בשבוע שעבר, לאחר תהליך איתור המועמדים. בכוונת אנשי האקדמיה החדשה להכשיר מדי שנה עשרות עובדים.

"מעגל ההעסקה הישראלי – ערך עליון"

לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, "השנה קרו דברים רבים בעולם הטכנולוגיה ומעבר לו. פעולות רבות עברו דיגיטציה, או אפשרות לעבודה מרחוק, ומהלכים שכבר התחילו – הואצו. למחשוב הענן הייתה תרומה ניכרת לכך. עם זאת, בשנה האחרונה החריף משבר כוח האדם בהיי-טק הישראלי, מה שהוביל לתוכניות התערבות ממשלתית. אולם, עדיין קיים פער ניכר ביכולת של חברות וארגונים בישראל לענות על המחסור ולגשר על המחסור בכוח אדם בעל הכשרה ומיומנות בתחום. אנחנו דוגלים בחיפוש אחר האנשים הטובים ביותר ונשמח לראותם משתלבים בעבודה בענף".

בן סימון ציין כי "נרתמנו לבוא עם פתרון יצירתי לסוגיית המחסור בכוח האדם הפוקדת את ישראל והעולם כולו. אנחנו רואים כערך עליון את חשיבותו של מעגל ההעסקה הישראלי ותורמים לו בגיוס עובדים חדשים, בלא ניסיון קודם והכשרתם כמהנדסי שירות. זאת, תוך טיפוחם של עובדי החטיבה הקיימים ומתן הכשרות שוטפות לטכנולוגיות של נט-אפ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים