רימון כהן מונה למנכ"ל YouCC

לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל, בתפקידו החדש יוביל כהן את אסטרטגיית הגידול של החברה ואת חיזוק נוכחותה

רימון כהן, מנכ"ל YouCC.

 

 

 

רימון כהן מונה למנכ"ל YouCC מקבוצת אוקטלי (Octally), המספקת שירותי אבטחת ענן.

כהן (37), אשר שימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל החברה, יוביל את אסטרטגיית הגידול של החברה ואת חיזוק נוכחותה על בסיס הניסיון הרב שצברה מאז כניסתה המוקדמת לשוק אבטחת הענן לפני כ-11 שנים. שמואל משעלי, מייסד החברה, אשר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל, ימשיך להוביל את הפיתוח העסקי של החברה.

לכהן עשר שנות ניסיון בתחום ההיי-טק, מהן חמש שנים בתחומי הענן ואבטחת המידע. בתפקידו הקודם כמשנה למנכ"ל החברה ניהל כהן את גופי המכירות, הפרייסיל וה-Delivery של YouCC, ובמסגרת זאת בנה ויישם את אסטרטגיית החברה בתחום אבטחת הענן. לפני הצטרפותו ל-YouCC שימש כהן כמנהל תחום מכירות ENT בבזק בינלאומי, ובמסגרת זו ניהל את כלל המגזרים, בהם המגזר הציבורי, הפיננסי, ההיי-טק והתעשייה. לפני כן שימש כמנהל המחלקה המסחרית בחברת טלדור תקשורת.

משעלי ציין, כי "רימון ימשיך למנף את הבידול המהותי של החברה, הבא לידי ביטוי במיקוד שירותי אבטחת מידע בענן ובחיבור בין עולמות הפיתוח לעולמות הענן הקלאסיים, להמשך התרחבותה בשוק אבטחת הענן".

כהן אמר לרגל מינויו, כי "YouCC זוכה למוניטין יוצאי דופן, המושכים אליה לקוחות רבים מכלל הוורטיקלים. אני שמח להמשיך ולפתח את הפעילות העסקית של החברה ולקדם את אסטרטגית הגידול שלה, כדי לסייע ללקוחות להפיק ערך עסקי מקסימלי, לקדם חדשנות ולהבטיח הגנה מתקדמת למידע שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים