"חדשנות בתעשיית הטלקום מצמצמת עלויות"

כך אמר שר התקשורת, יועז הנדל, בביקורו במרכז הפיתוח המקומי של פראלל ווירלס האמריקנית, והוסיף כי: "הצורך בטכנולוגית Open RAN ובוורסטיליות מתחזק" ● החברה מרחיבה את המרכז הישראלי ומגייסת כ-100 עובדים

שר התקשורת, יועז הנדל, וברוך נבון, סגן נשיא בכיר ומנהל הפיתוח הגלובלי של פראלל ווירלס.

חברת התוכנה האמריקנית פראלל ווירלס (Parallel Wireless), המספקת את פתרונות ה-Open RAN מבוססי הענן המובילים בעולם לכל דורות ה-G – ביניהם 2G, 3G, 4G ו-5G – מרחיבה את מרכז הפיתוח הישראלי שלה ומגייסת כ-100 עובדים חדשים. המרכז הישראלי, המעסיק כיום כ-250 עובדים, מפתח תשתית חכמה ומבוססת תוכנה לרשתות סלולריות, שאינה דורשת פריסה חדשה לכל דור חדש של תקשורת. התשתית מבוססת על טכנולוגיית Open RAN, המאפשרת לשדרג לדור הבא (G) בלחיצת מקש (מ-4G ל-5G וכך הלאה). טכנולוגיה זו, לדברי החברה, מהווה מהפכה עולמית באופן שבו רשתות נפרסות ומתופעלות.

שר התקשורת, יועז הנדל, ביקר באחרונה במרכז הפיתוח החדשני של פראלל ווירלס בכפר סבא ואמר כי: "הצורך בטכנולוגית OpenRAN ובוורסטיליות מתחזק. אני שמח שפראלל ווירלס ומטה הפיתוח שלה בישראל מובילים את השוק הזה. חדשנות במחקר ופיתוח בתעשיית הטלקום מסייעת לייצר אקוסיסטם, בו ניתן לצמצם משמעותית את עלויות הפריסה, ובו חברות יכולות עדיין להרוויח".

בין היתר, מגייסת החברה מומחים טכנולוגיים בתחומי הנדסת אינטגרציה סלולארית, DevOps והנדסת תוכנה, מומחי סיסטם וענן, מדעני נתונים, מתכנתים בתחום ה-Embedded ואלגוריתמיקאים, וכן עובדים בתחומים שאינם טכנולוגיים, דוגמת אנשי אדמיניסטרציה ומכירות. הרשימה המלאה של המשרות הפתוחות זמינה באתר החברה.

שר התקשורת, יועז הנדל, בביקורו במעבדת פראלל וויירלס.

שר התקשורת, יועז הנדל, בביקורו במעבדת פראלל ווירלס.* צילום: עופר עמרם

שדרוג רשת סלולרית בלחיצת כפתור

כאמור, טכנולוגית Open RAN של פראלל, המבוססת ענן, מאפשרת לשדרג את רשתות הסלולריות בקלות, מרחוק ובלחיצת כפתור בכל קצוות העולם, עם חומרת מדף בעלת עלות נמוכה. בכך היא למעשה משנה את הבסיס הכלכלי של פריסת רשתות, שעד כה דרשו רישיונות, ציוד יקר, ומגושם.

ברוך נבון, סגן נשיא בכיר ומנהל הפיתוח הגלובלי של פראלל ווירלס, המשמש גם כמנהל מרכז הפיתוח הישראלי, אמר כי: "תחום ה-Open RAN הפך לנושא אסטרטגי ממדרגה ראשונה במדינות רבות שרוצות להביא את הקדמה, התקשורת והמידע בקלות, במהירות לכל קהילה, רחוקה עד כמה שתהיה, בכלל זאת לפריפריה ואפילו למדינות אפריקה והעולם השלישי. צוות מרכז הפיתוח הישראלי נמצא בחוד החנית של מהפכת הטלקום העולמית".

ספקי רשתות הסלולר ברחבי העולם מאמצים במהירות פתרונות Open RAN, כדי לספק קישוריות פס רחב אלחוטית חסכונית, הניתנת לשדרוג בקלות. לקוחותיה של פראלל כוללים את חברות התקשורת המובילות בעולם, דוגמת בריטיש טלקום, Vodafone, Telefonica ועוד. החברה קיבלה למעלה מ-80 פרסים על הטכנולוגיה החדשנית שלה. לאחרונה הצטרפה החברה לקונסורציום הטכנולוגי 5G WIN הישראלי.

*פירוט המצולמים המלא בתמונה הפנימית, מימין לשמאל: רפי סער, ראש עיריית כפר סבא; רודי לסר, סמנה"ל תוכניות אסטרטגיות גלובלי ב-פראלל ווירלס; ברוך נבון, סגן נשיא בכיר ומנהל הפיתוח הגלובלי של פראלל ווירלס; יועז הנדל, שק התקשורת; אופיר בן-ארי קצב, מנהל עולמי לפיתוח טכנולוגית RAN.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים