פוקסקון רוצה להקים מפעל בסעודיה ומוכנה להשקיע תשעה מיליארד דולר

החברה הציעה לשלטונות בממלכה להקים בה מפעל - אלא שהיא נמצאת במשא ומתן לצורך כך גם מול איחוד האמירויות ● הסיבה שהיא שמה עין על המזרח התיכון: הסכסוך הלא נגמר בין סין לארצות הברית

מוותרת על שותפות בהקמת מפעל השבבים הראשון בהודו. פוקסקון.

פוקסקון, מהספקיות החשובות ביותר של אפל, עומדת להרחיב את שרשרת המפעלים שלה והיא מחפשת יעדים מחוץ למרחב של דרום מזרח אסיה. לפי דיווחים מהימים האחרונים של גורמים מקורבים, אחד היעדים שהחברה סימנה הוא ערב הסעודית. החברה הציעה לשלטונות בממלכה להקים בה מפעל בהשקעה שמוערכת בתשעה מיליארד דולר.

הוול-סטריט ג'ורנל ציין שמדובר במפעל שיכיל שני קווי ייצור שמיועדים לפעילות יציקה – הפעילות שבה מתמחית החברה, וזה ייצור הזמנות מצדדים שלישיים. המפעל הזה אמור להתמקד בעולמות המיקרו-שבבים, רכיבים לתעשיית הרכב החכמה ורכיבים אלקטרוניים אחרים.

היעד להקמת המפעל הוא עיר בשם ניאום, שבערב הסעודית בונים עליה כעיר שבה יתמקמו מפעלים טכנולוגיים.

עם זאת, במקביל, פוקסקון נמצאת במגעים גם עם ממשלת איחוד האמירויות כדי לבחון את האפשרות להקים בה את המפעל. החברה, שנמצאת ובגדול בסין, מעוניינת להשקיע במזרח התיכון, וליתר דיוק בחצי האי ערב, בגלל הסכסוך הלא נגמר בין סין לארצות הברית.

פוקסקון, כמו גם הממשל הסעודי, לא הגיבו לדיווח, אך לפי המקורות שמהווים המקור לדיווח, בריאד רוצים שהחברה תבטיח ששני שליש מהייצור של המפעל בניאם יופנה חזרה לתוך שרשרת הייצור הקיימת שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים