"יש להיערך לא רק לכניסה לעולם ההיברידי – אלא גם ליציאה ממנו"

כך אמרה בתאל אסף-וולצ'ק, ארכיטקטית פתרונות בכירה למגזר הפיננסי ברד האט ישראל, שדיברה היום (ד') בכנס IT for Finance, שהפיקה אנשים ומחשבים

בתאל אסף-וולצ'ק, ארכיטקטית פתרונות בכירה למגזר הפיננסי, רד האט ישראל.

"ארגונים בכל גדל וכל מגזר כבר החלו במעבר לענן. אלא שהאתגר כיום הוא כפול: האחד, איך לעבור לענן בצורה נכונה, והשני – איך לפעול בעולם היברידי, בדטה סנטר ובסביבה מרובת עננים. לכן, האתגר המרכזי הוא להבין שלא הולכים לעבר העולם ההיברידי כ'תאונה', אלא כמשהו שנעשתה לו היערכות לפני, עם אסטרטגיה, לרבות – לא רק כניסה, אלא גם יציאה מהעולם ההיברידי", כך אמרה בתאל אסף-וולצ'ק, ארכיטקטית פתרונות בכירה למגזר הפיננסי, רד האט (Red Hat) ישראל.

אסף-וולצ'ק דיברה בכנס IT for Finance. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אירועים East בתל אביב. את הכנס הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי אסף-וולצ'ק, "העולם הטכנולוגי מתאפיין כיום בארבע מגמות-על: הראשונה, המהירות והדינמיות בהן השווקים פועלים, מה שמביא לגידול בתחרות בין הארגונים והצורך שלהם להיות מעודכנים טכנולוגית;  השנייה, הטרנספורמציה הדיגיטלית, אותה כל ארגון עובר או צריך לעבור. ארגונים נדרשים להעז ולהטמיע תשתיות חדשות לא רק כדי למטב ולשפר – אלא כדי לעשות ביזנס חדש. המגמה השלישית היא העלייה בחשיבות הנתונים. לכל ארגון יש מאגרי מידע עצומים וגרטנר ממליצה להם לנצל נתונים אלה ולשלבם בתוך התהליכים העסקיים, מקצה לקצה. המגמה האחרונה היא הצורך בשימור ידע, שלא ילך לאיבוד, בשל התנועות הרבות של עובדים בשוק. יש להעניק לעובדים הרגשה כי הם חוד החנית".

פלטפורמת קוברנטיס מספקת יכולת גם לצאת מהסביבה ההיברידית

"המענה הטכנולוגי לשלל האתגרים הללו", אמרה, "הוא בעזרת פלטפורמה מבוססת קוברנטיס, כזו שתיתן יכולת גם לצאת מהסביבה ההיברידית. נדרשת פלטפורמה שתהיה אגנוסטית, עם מעטפת אבטחת מידע, עם מיקוד בנתונים ויכולת לניוד וטיפול בהם. עוד נדרשים כלי ניהול API, עם יכולת לצרוך את השירותים מכל ענן. הדבר האחרון הנדרש הוא יכולת ניהול מרכזית, ממקום אחד, לטובת ההחלטה מה אני פורס, מתי – והיכן".

אסף-וולצ'ק סיפרה לבאי הכנס כי "אנו מסייעים לארגונים להתמודד בהצלחה עם אתגרי העולם החדש, עם יכולות לניהול באמצעות OpenShift – פלטפורמת הקונטיינרים של החברה. כך, אנו מסייעים לארגונים להסיר מחסומים בין תשתיות מסורתיות לתשתיות מוטות ענן (Cloud Native) ולהגדיל שליטה על משאבים מבוזרים. ארגונים רבים בעולם ובארץ משתמשים בפלטפורמה לקידום האסטרטגיה שלהם, לא רק עבור טרנספורמציה דיגיטלית של פעילויותיהם, אלא גם לבידול השירות שאותו הם מציעים בשווקים יותר ויותר תחרותיים. הפלטפורמה המאפשרת ללקוחות לאמץ גישות מוטות ענן ובמקביל – לתמוך ביישומים מסורתיים קיימים. כך, הלקוחות יכולים לקדם את התשתית שלהם, וליהנות מהיתרונות שבענן – בלא להזניח השקעות עבר בתשתיות".

"רד האט ישראל מסייעת להאיץ את הטרנספורמציה בקרב ארגונים", סיכמה אסף-וולצ'ק, "עם שיתופי פעולה מול הלקוחות הארגוניים, עם תרבות ארגונית הכוללת תהליך דינמי ויעיל של בניית ארגון מטריציוני יותר, עם הגדרת יעדים ומדדי ההצלחה. אנו מובילים בעולם הקוד הפתוח, עם צוותים שמבינים לא רק את הטכנולוגיה, אלא גם את אופן מימושה, תוך הנפקת מירב התועלות וניצול אופטימלי של הפלטפורמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים